۳ پروژه در شهر اهرم افتتاح شد
۳ پروژه در شهر اهرم افتتاح شد

ندای استان:همزمان با چهارمین روز از هفته دولت سه پروژه ورزشی، عمرانی شهری و تفریحی در شهر اهرم با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ندای استان، فرماندار تنگستان  در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی ۱۱ نفر فوتبال برکه شهر اهرم عنوان داشت: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای تبیین هر چه بیشتر خدمات دولت است.

احمد لطفی ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و دولت مردمی شاهد خدمات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف عمرانی، رفاهی، فرهنگی و غیره در شهرستان هستیم که اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از این اقدامات موجب افزایش اعتماد و امید آفرینی در جامعه می‌شود.

فرماندار تنگستان افزود: توزیع عادلانه خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی با تعریف برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته و چندین زمین چمن مصنوعی در در نقاط مختلف روستاهای و شهرهای تکمیل یا حال تکمیل است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: برای تسطیح، بهسازی، زیر سازی، آماده سازی و چمن زمین فوتبال مصنوعی ۱۱ نفر برکه شهر اهرم اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و صد میلیون تومان هزینه شده است.

لطفی یاد آور شد: همچنین برای احداث پارک کلات و آسفالت کوچه و معابر شهر اهرم اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستانی و داخلی شهرداری اهرم هزینه شده است.