افتتاح و عملیات ساخت ۲۶ پروژه عمران شهری خورموج آغاز شد
افتتاح و عملیات ساخت ۲۶ پروژه عمران شهری خورموج آغاز شد

ندای استان:همزمان با نخستین روز از هفته دولت افتتاح و عملیات اجرا و ساخت ۲۶ پروژه عمران شهری خورموج با ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار در حضور شماری از مسوولان از جمله استاندار بوشهر آغاز شد.

به گزارش ندای استان،شهردار خورموج در آیین یاد شده اظهار کرد: اعتبار ۱۳ پروژه‌ اجرایی ۹۱ میلیارد تومان و اعتبار ۱۳ پروژه افتتاحی هفته دولت ۵۱ میلیارد تومان اعتبار است.
محمدجواد کاشفی افزود: اتصال بلوار شهدای انتظامی به کمربندی خورموج، احداث دیواره حفاظتی دره‌های میرشکار،تاج آباد و انجیر و ساختمان تجاری گردشگری از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.
وی ادامه داد: شهر خورموج اکنون مسیر ارتباطی با کمربندی ندارد که با اتصال بلوار شهدای انتظامی به کمربندی این کاستی برطرف و همچنین شرایط برای الحاق زمین‌های شرق خورموج به محدوده شهر فراهم می‌شود.
کاشفی اظهار کرد: بهسازی میدان‌های شهید مهدوی و شهید بهشتی، احداث چمن مصنوعی روبروی پارک ولیعصر، پیاده‌روسازی و نوسازی خیابان شهید مطهری، ساماندهی پیاده‌رو خیابان شهید توسلی و اصلاح و بازسازی خیابان شهید رجایی از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها در نخستین روز از هفته دولت آغاز شد.
وی ادامه داد: پروژه گلخانه شهرداری، مجتمع کارگاهی و بهسازی معابر شهری از جمله پروژه‌های افتتاحی شهرداری خورموج در هفته دولت است.
کاشفی اظهار کرد: از مجموع ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبارات پروژه‌های افتتاحی و اجرایی ۷۷ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات شهرداری، ۵۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی تملک و ۱۰ میلیارد آن نیز از محل اعتبارات ملی تامین شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر نیز در این مراسم گفت: شورای و شهرداری خورموج در تعامل با یکدیگر با در پیش گرفتن رویکردی هوشمندانه پروژه‌های ارزشمندی در سطح شهر اجرایی کردند.
محمدهادی رستمیان افزود: احداث دیواره‌های حفاظتی و همچنین عملیاتی کردن پروژه‌هایی برای تحقق درآمدهای پایدار از جمله اقدام‌های ارزشمند شورا و شهرداری خورموج است.

  • منبع خبر : ایرنا