راه اندازی دفتر امور ایثارگران نیروی زمینی ارتش در بوشهر
راه اندازی دفتر امور ایثارگران نیروی زمینی ارتش در بوشهر

ندای استان:نعمت اله غلامپور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از قول مساعد امیر سیاری معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل ارتش جهت راه اندازی دفتر امور ایثارگران نیروی زمینی ارتش در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ندای استان، نعمت اله غلامپور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در خصوص راه اندازی دفتر امور ایثارگران نیروی زمینی ارتش در استان بوشهر گفت:

نیروی زمینی ارتش ۳۱۲  شهید والامقام، ۶۰۰ جانباز معزر ۵درصد به  بالا و بیش از ۵۰۰۰ رزمنده در استان بوشهر دارد که زمان جنگ در لشکرهای ۷۷ پیروز خراسان، ۸۸زاهدان، ۸۴ خرم آباد، ارومیه، ۵۵هوابرد شیراز و۹۲زرهی اهواز بودند، اما متاسفانه نیروی زمینی ارتش نماینده ای برای رسیدگی به امور ایثارگران در استان بوشهر ندارد و نیروی هوایی ارتش نیز که ارشد می باشد تا کنون نتوانسته پاسخگوی  این عزیزان باشد و مرکز آموزش نیروی زمینی در کازرون کارهای ایثارگران را انجام می دهد اما بخاطربعد مسافت رفت و آمد برای ایثارگران سخت می باشد. وعلیرغم پیگیری های انجام شده و تلاش عزیزان هنوز کاری صورت نگرفته.

وی افزود: براساس نامه نگاری صورت گرفته با قاضی زاده هاشمی ریاست عالی بنیادشهید و امورایثارگران در خصوص وضعیت ایثارگران نیروی زمینی و با عنایت ایشان درخواستی به سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش ارسال شد.

هفته گذشته و با پیگیری های سردار ایوب سلیمانی مسئول طرح و برنامه ستادکل نیروهای مسلح مذاکراتی تلفنی با امیر سیاری معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی کل ارتش انجام شد و ایشان قول مساعد برای تشکیل و راه اندازی دفتر امور ایثارگران نیروی زمینی در استان بوشهر  را دادند و گفتند با تمام توان و جدیت فراوان برای حل این مشکل تلاش می کنیم.امیدواریم با عنایت ریاست عالی بنیاد و امیر سیاری این امر به زودی محقق شود.