نرخ بلیت اتوبوس‌های بوشهر برای اربعین مشخص شد
نرخ بلیت اتوبوس‌های بوشهر برای اربعین مشخص شد

ندای استان:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: فعالیت اعزام کاروان‌های استان به مرز شلمچه از ۲۷ مرداد ماه آغاز و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین از ۲۱ مرداد از طریق سایت اظهار کرد: فعالیت اعزام کاروان‌های استان به مرز شلمچه از ۲۷ مرداد ماه آغاز خواهد شد و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد.

اخترشناس با اشاره به اینکه عرضه بلیت اتوبوس از همه شهرستان‌های استان و به صورت عمده از پایانه بوشهر به سمت شلمچه می‌باشد، تصریح کرد: کرایه اتوبوس به ازای هر نفر از مبدا بوشهر به پایانه مرزی شلمچه برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۵۸۶ هزار تومان و اتوبوس‌های ۴۴ نفری ۳۴۹ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی استفاده می‌کنیم افزود: رایزنی‌هایی نیز انجام شده تا در صورت نیاز از ظرفیت ناوگان برخی دستگاه‌های اجرایی و صنایع برای جا به جایی زائران اربعین خصوصاً در برگشت از مرز استفاده شود.

اخترشناس همچنین به ایمن سازی مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در بوشهر اشاره کرد و گفت: فعال نمودن پیمانکاران حوزه ایمنی، لکه گیری و خط کشی، نصب علائم، بروز رسانی سیستم روشنایی، افزایش نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، پیش بینی فعالیت دو موکب در استان، حضور شیفتی همکاران در مرز شلمچه و برپایی میز خدمت در پایانه مسافری بوشهر جهت نظارت مستمر بر خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اجرا شده یا در دستور کار می‌باشد.

رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین بوشهر تصریح کرد: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر نیز به صورت صد درصدی از نظر سیستمی و منابع انسانی برای پشتیبانی و رصد لحظه‌ای محورها آمادگی کامل دارد.

  • منبع خبر : مهر