شمال لندن در انتظار مهدی طارمی؟
شمال لندن در انتظار مهدی طارمی؟

ندای استان:اگر انتقال بزرگ هری کین به آلمان و بایرن مونیخ نهایی شود، این مهاجم می‌تواند به شاهزاده ایرانی اسپرز تبدیل شود.

به گزارش ندای استان،بر اساس گزارش‌ها علاقه تاتنهام به مهدی طارمی اوج گرفته است. ملی‌پوش ایرانی فصل گذشته در ۵۱ بازی ۳۱ گل به ثمر رساند و تیمش قهرمان جام حذفی پرتغال شد. او همچنین در مجموع ۸۰ گل در ۱۴۷ بازی لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده است.

به نوشته ورزش سه، گزارش‌ها در پرتغال و ایران ادعا می‌کنند که سران تاتنهام مذاکراتی را با مشاوران طارمی درباره انتقال احتمالی به شمال لندن آغاز کرده‌اند. یک سال از قرارداد طارمی با پورتو باقی مانده است و باشگاه پرتغالی برای او حدود ۱۷ میلیون پوند می‌خواهد.

پورتو در سال ۲۰۲۰ مبلغ ۴٫۲۵ میلیون پوند برای این مهاجم به رقیب خود در لیگ (ریو آوه) پرداخت کرد. طارمی قبلا موردتوجه منچستریونایتد و چلسی قرار گرفته بود. او در آوریل ۲۰۲۱ در پیروزی ۱-۰ پورتو مقابل آبی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا، یک گل باورنکردنی با ضربه برگردان به ثمر رساند. او همچنین در باخت ۶ بر ۲ ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل انگلیس گلزنی کرد.

این ستاره بوشهری در سال ۲۰۱۷ با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر ایران شد و در ادامه به الغرافه قطر پیوست. او از زمانی که چهار سال پیش به ریو آوه نقل مکان کرد، فوق‌العاده عمل کرده است. اگر انتقال بزرگ هری کین به آلمان و بایرن مونیخ نهایی شود، این مهاجم می‌تواند به شاهزاده ایرانی اسپرز تبدیل شود.