دو شیفته شدن درمانگاه تامین اجتماعی دیلم
دو شیفته شدن درمانگاه تامین اجتماعی دیلم

ندای استان:مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی دیلم از لحاظ سطح بندی ارائه خدمات، یک درمانگاه عمومی است اما در جهت رفاه حال مردم و در صورت همکاری پزشکان متخصص امکان حضور و ارائه خدمات تخصصی این دسته از پزشکان در این مرکز فراهم است

به گزارش ندای استان،حسن اسماعیلی در دیدار با امام جمعه دیلم اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان دیلم افزایش ساعت خدمت رسانی این مرکز درمانی است که بزودی با دو شیفته شدن درمانگاه این خواسته محقق می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه احداث درمانگاه تأمین اجتماعی دیلم افزود: فضای کنونی مرکز درمانی تأمین اجتماعی دیلم امکان توسعه و افزایش برخی خدمات را محدود کرده ولی با این حال سعی شده از وضعیت موجود استفاده حداکثری صورت پذیرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: در جهت توسعه و گسترش خدمات و خدمت رسانی بهتر به جامعه بیمه شدگان شهرستان دیلم علاوه بر تأمین نیروی انسانی مورد نیاز اخیراً درمانگاه نهم دی به یک دستگاه آمبولانس و رادیولوژی دهان و دندان مجهز شده است.

اسماعیلی اضافه کرد: با وجود محدودیت‌های فضای فیزیکی درمانگاه که در مکان استیجاری به مراجعین خدمت رسانی می‌شود کلینیک غربالگری سرطان سینه هم به خدمات این مرکز درمانی افزوده شده است.