اختصاص سهمیه استخدام ۱۰۰ نفری به استان بوشهر
اختصاص سهمیه استخدام ۱۰۰ نفری به استان بوشهر

ندای استان: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: با دستور رئیس جمهوری به سازمان اداری و استخدامی و در قالب طرح شهید زین‌الدین ۱۰۰ سهمیه استخدام به این استان اختصاص یافت.

به گزارش ندای استان،محسن پاپری زارعی شامگاه دوشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به سند تحول در دولت جدید و در دیدار چندی قبل استانداران سراسر کشور با رئیس جمهور، با دستور رئیس‌جمهوری به سازمان اداری و استخدامی، ردیف و سهمیه جدیدی به استان‌ها در قالب طرح شهید زین‌الدین ابلاغ شد.

وی افزود: براساس این دستور، سهمیه استخدام سه هزار و ۲۰۰ تا سه هزار و ۳۰۰ نفر برای کل کشور تعیین شد که سهم هر استان با توجه به موقعیت جغرافیایی ۱۰۰ تا ۱۲۰ سهمیه است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر اظهار کرد: از این یکصد سهمیه، ۸۰ نفر به صورت آزمون با اولویت نیروهای بومی بین دستگاه‌هایی که نقش پیشران در توسعه دارند تعلق گرفته است و ۱۰ نفر از بین نخبگان استان با آزمون درون مجموعه خود به صورت پیمانی جذب می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ نفر نیز به صورت قرارداد کار مشخص استخدام می‌شوند که در سمت فرماندار، بخشدار و مدیرکل خواهند بود.

پاپری گفت: برای اعلام شرایط آزمون منتظر ابلاغ سازمان اداری استخدامی هستیم که سازوکار آن تا یک ماه آینده مشخص می‌شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما