طارمی: حمایت از فوتبالیست‌های جوان و مستعد بوشهر در برنامه‌ام قرار دارد
طارمی: حمایت از فوتبالیست‌های جوان و مستعد بوشهر در برنامه‌ام قرار دارد

ندای استان: بازیکن ملی پوش تیم پورتو پرتغال و مالک باشگاه شهریار بوشهر گفت: در این باشگاه تازه تاسیس، برنامه‌ریزی خود را بر حمایت از فوتبالیست‌های جوان و مستعد بوشهری متمرکز کرده‌ایم.

به گزارش ندای استان،مهدی طارمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: در باشگاه شهریار تلاش می‌شود در رده‌های مختلف سنی بازیکنان مستعد کشف و به باشگاه‌های مطرح لیگ برتری معرفی شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال های اخیر برخی از بازیکنان جوان و مستعد در تیم‌هایی مانند ایرانجوان و شاهین به دلیل برخی مشکلات و اختلاف‌های مدیریتی قربانی می‌شدند، اکنون سعی داریم با حمایت موثر شرایطی ایجاد شود تا بازیکنان شایسته حق خود را از فوتبال بگیرند.

بازیکن ملی‌پوش بوشهری تیم فوتبال پورتو پرتغال تصریح کرد: بوشهر استانی فوتبال‌خیز است که استعدادهای بسیاری را در خود جای داده و در صورت حمایت می‌‎تواند حرف‌های بیشتری در سطح ملی و حتی بین المللی داشته باشد.

طارمی یادآور شد: باشگاه شهریار با هدف حمایت از فوتبالیست‌های مستعد اکنون در رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان فعالیت دارد و برای سال آینده نیز برای رده‌های نونهالان و نوجوانان دست به کار می‌شود تا بازیکنان در مسیر فوتبالی خود پیشرفت و موفقیت لازم را بدست آورند.