پاداش ۳۷ میلیاردی وزارت نیرو برای مشترکان بوشهری
پاداش ۳۷ میلیاردی وزارت نیرو برای مشترکان بوشهری

ندای استان:حشمتی گفت: امسال با اجرا طرح سراسری پاداش وزارت نیرو، مشترکان در صورت صرفه جویی می‌توانند تا سقف ۲۰ برابر برق مصرفی خود پاداش دریافت کنند.

به گزارش ندای استان،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با اجرا طرح سراسری پاداش وزات نیرو برای قبض برق رایگان، قبض برق خردادماه ۳۰ درصد از مشترکان بوشهری به میزان ۳۷ میلیارد ریال رایگان شد.

غلامرضا حشمتی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از ۳۰ درصد یاد شده، هفت درصد از مشترکان قبض برق آنان رایگان شده و ۲۷ درصد نیز بستانکار وزارت نیرو شدند.

وی افزود: در این قبض برخی از مشترکان تا سقف ۶ میلیون ریال بستانکار وزارت نیرو شدند که در قبض‌های بعدی محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: با کاهش ساعت کار ادارات پیش‌بینی شده مصرف برق دستگاه‌های اداری این استان ۴۰ مگاوات کاهش پیدا کند.

وی بیان کرد: هدف اصلی از کاهش ساعت کار ادارات صرفه جویی حداکثری در مصرف برق و پایداری برق مشترکان است که انتظار می‌رود همگان برای تحقق این مهم اهتمام جدی داشته باشند.
حشمتی بیان کرد: برای تابستان امسال سهم استان بوشهر از صرفه جویی در مصرف برق ۱۰۰ مگاوات اعلام شده که از این میزان ۴۰ مگاوات سهم دستگاه‌های اجرایی و مابقی باید توسط مشترکان خانگی محقق شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان کرد: ۸۰ درصد مصرف برق استان بوشهر مربوط به مشترکان خانگی است که از این میزان عمده آن به دستگاه‌های سرمایشی اختصاص دارد.

حشمتی افزود: انتظار می‌رود مشترکان هم‌استانی در بخش خانگی با سرویس به موقع کولرها، نگه داشتن دمای کولرها روی ۲۴ درجه سانتیگراد و استفاده از دستگاه‌های پرمصرف در ساعت‌های غیرپیک به پایداری برق در استان بوشهر کمک کنند.

وی عنوان کرد: امسال با اجرا طرح سراسری پاداش وزارت نیرو، مشترکان در صورت صرفه جویی می‌توانند تا سقف ۲۰ برابر برق مصرفی خود پاداش دریافت کنند.

حشمتی ادامه داد: مشترکان در صورت مشارکت در طرح سراسری پاداش می‌توانند علاوه بر کمک به پایداری برق در استان، به کاهش هزینه برق مصرفی خود کمک کنند.