پورشه خبرساز خیابان ساحلی بوشهر توقیف شد
پورشه خبرساز خیابان ساحلی بوشهر توقیف شد

ندای استان:با بررسی دقیق‌تر مشخص شده خودرو قاچاق و به صورت غیر قانونی از مبادی غیررسمی وارد کشور شده است.

به گزارش ندای استان، سردار حیدر سوسنی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان بوشهر هنگام گشت زنی در نوار ساحلی این شهر یک دستگاه خودرو سواری پورشه را که با حرکات مخاطره آمیز و سرعت بالا منجر به ایجاد خسارت به خودروهای شهروندان و برهم زدن نظم عمومی گردیده بود را شناسایی و پس از اقدامات اطلاعاتی نهایتاً موفق به توقیف آن در یکی از شهرهای همجوار شدند.

وی افزود: مأموران پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی و بررسی کارشناسی از جعلی بودن پلاک خودرو اطمینان یافته که با بررسی دقیق‌تر مشخص شده خودرو قاچاق و به صورت غیر قانونی از مبادی غیررسمی وارد کشور شده است.

سردار سوسنی با اشاره به انتقال خودرو به سازمان اموال تملیکی و دستگیری راننده و سرنشین خودرو، پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: ارزش خودرو توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، به شهروندان توصیه کرد: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هر گونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.