قتل دردناک دو جوان دشتستانی در بوشهر/قاتلان در دام پلیس
قتل دردناک دو جوان دشتستانی در بوشهر/قاتلان در دام پلیس

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۲ نفر قاتل مسلح کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع جرم در شهر بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش ندای استان،سردار حیدر سوسنی یکشنبه ۲۱ خرداد اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فقدان دو نفر جوان ۲۰ و ۳۰ ساله، موضوع در دستور کار افسران پلیس آگاهی و ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و وجود برخی سرنخ‌های موجود، احتمال وقوع قتل قوت گرفت.

سردار سوسنی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، آخرین مکان افراد مفقودی، شناسایی و با حضور ماموران در یکی از باغ‌های اطراف شهرستان بوشهر اجساد آن‌ها که به وسیله اسلحه جنگی به قتل رسیده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران با اقدامات فنی و پلیسی در این رابطه به دو نفر مظنون شدند، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته هویت هر دو متهم شناسایی شد.
این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران انتظامی با شناسایی محل اختفای متهمان پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده؛ متهمان با مشاهده اسناد و مدارک ارائه شده به قتل ۲ جوان ۲۰ و ۳۰ ساله دشتستانی اعتراف و علت آن را اختلافات مالی عنوان کردند.

سوسنی در پایان با بیان اینکه از متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه اسلحه کلت کمری به کار رفته در قتل، کشف شد، افزود: متهمان پس از تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.