دهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی در بوشهر برگزار شد
دهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی در بوشهر برگزار شد

ندای استان:رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: دهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی این استان با رقابت بیش از هزار و ۶۷۷ نفر داوطلب به همت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان برگزار شد.

به گزارش ندای استان،علی احمدی زاده جمعه ۱۲ خرداد در حاشیه این آزمون اظهار کرد: در این آزمون هزار و ۶۷۷ داوطلب با یکدیگر برای استخدام در هشت دستگاه اجرایی استان شامل گمرک، شیلات، جهاد کشاورزی، ثبت اسناد و املاک، راه و شهرسازی، پزشکی قانونی، امور مالیاتی و پست‌بانک به رقابت پرداختند.

وی در خصوص تعداد کل مجوزهای استخدامی تخصیص یافته به دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: نتایج اولیه دهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی برای جذب ۱۱۳ نفر پس از تصحیح الکترونیکی در مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از طریق پروفایل کاربری داوطلبان اعلام می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر با اشاره به این‌که نام نویسی این آزمون در اردیبهشت انجام شد، عنوان کرد: داوطلبان می‌توانند پس از اعلام رسمی مرکز آزمون با مراجعه به پروفایل خود در سامانه مرکز آزمون ضمن مشاهده نتایج اولیه از سایر مراحل جذب نیز مطلع شوند.

احمدی زاده با بیان اینکه آزمون قضات نیز ماه آینده با اجرای جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد، افزود: امیدورایم که آزمون وزارت نفت نیز در استان بوشهر برگزار شود.

  • منبع خبر : ایسنا