ندای استان: کتاب تصویربرداری تشخیصی – رادیولوژی و طب هسته‌ای که توسط مجید اسدی دانشمند پزشکی هسته‌ای بوشهری به رشته تحریر در آمده است رونمایی شد.

به گزارش ندای استان،کتاب تصویربرداری تشخیصی – رادیولوژی و طب هسته‌ای که پروفسور مجید اسدی به‌عنوان یکی از سه ادیتور اصلی کتاب است و توسط انتشارات وایلی که معروف‌ترین ناشر کتب پزشکی جهان به چاپ رسیده است، رونمایی شد.

این اثر ارزنده علمی شامل ۳۲ فصل و حدود ۹۰۰ صفحه و حاوی بیش از ۶۰۰ تصویر رنگی است و در این کتاب تمام مباحث مربوط به روش‌های تصویربرداری پیشرفته و حتی استفاده از هوش مصنوعی در تصویربرداری را نیز در بر می‌گیرد.

این کتاب که مرجع رادیولوژی و پزشکی هسته‌ای است توسط تیم سه نفره‌ای شامل دو نفر از اساتید بخش رادیولوژی دانشگاه USC کالیفرنیا آمریکا و بنده با مشارکت ۱۵۰ متخصص مطرح و تراز اول این رشته در جهان به نگارش درآمده است و در سراسر جهان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب «تصویربرداری تشخیصی - رادیولوژی و طب هسته‌ای» رونمایی شد

پروفسور مجید اسدی رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای بوشهر درباره اهمیّت این کتاب بین‌المللی پزشکی گفت: با استناد به نظرات و پیشنهادات متخصصان پزشکی جهان، استفاده از کتاب تصویربرداری تشخیصی – رادیولوژی و طب هسته‌ای که شامل آخرین روش‌های تصویربرداری، تصاویر بالینی و اطلاعات بیشتر درباره تشخیص و درمان بیماری‌ها است را به همه متخصصان پزشکی، دانشجویان پزشکی و کسانی که به تصویربرداری پزشکی علاقه‌مند هستند، توصیه می‌کنم.

پروفسور مجید اسدی از دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دارای مدارک تخصص در رشته طب هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی و فلوشیپ پت سی‌تی از دانشگاه استنفورد و هاروارد آمریکا است و تاکنون هفت کتاب بین‌المللی و نیز بیش از ۳۰۰ مقاله بین‌المللی و داخلی را به چاپ رسانده است.

کتاب «تصویربرداری تشخیصی - رادیولوژی و طب هسته‌ای» رونمایی شد

این دانشمند پزشکی هسته‌ای بوشهری، استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، عضو بورد شورای تصویربرداری انجمن پزشکی هسته‌ای و انجمن قلب هسته‌ای آمریکا و رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای خلیج‌فارس است.