احداث باند دوم جاده دالکی – کنارتخته آغاز شد
احداث باند دوم جاده دالکی – کنارتخته آغاز شد

ندای استان:به معاون وزیر راه و شهرسازی اعتبار مورد نیاز برای ساخت این دو طرح را بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش ندای استان،روز چهارشنبه در مراسمی با حضور معاون وزیر راه، عملیات اجرایی قطعه ب باند دوم بزرگراه کنارتخته – دالکی به طول ۲۲ کیلومتر آغاز شد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل و زیربناهای کشور در این مراسم گفت: پروژه قطعه ب باند دوم بزرگراه کنارتخته – دالکی با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به مناقصه رفته و با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اجرا می‌شود.

خیرالله خادمی بیان کرد: انتظار می‌رود این پروژه بعنوان بخشی از کریدور سراسری طی ۲ سال و تا پایان دولت سیزدهم احداث و به مردم هدیه داده شود.

خادمی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از این کریدور هنوز چهار خطه نشده، از مسئولان استان فارس درخواست می‌شود این محور در مصوبات سفر دیده و یا از محل تهاتر نفت تکمیل شود.

خادمی ادامه داد: محور کنارتخته-دالکی ۲۱ کیلومتر است که بخشی از مسیر در گذشته به بهره برداری رسیده است و امروز عملیات اجرایی دو دستگاه تونل به طول‌های ۵۲۸ و ۷۰ متر، یک دستگاه پل بزرگ به طول ۱۸۰ متر و ۴ کیلومتر، محور دسترسی به فاریاب شامل دو دستگاه پل به طول‌های ۱۷۰ و ۱۳۲ متر بر روی رودخانه در این بخش از طرح آغاز شد.

به معاون وزیر راه و شهرسازی اعتبار مورد نیاز برای ساخت این دو طرح را بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.