پاداش میلیونی برای مشترکان کم مصرف برق بوشهر
پاداش میلیونی برای مشترکان کم مصرف برق بوشهر

ندای استان: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: از ابتدای خرداد ماه به ازای هر کیلووات کاهش مصرف مشترکین تا ۲۰ برابر تعرفه یعنی ۲۰۰۰ تومان پاداش پرداخت می‌شود.

به گزارش ندای استان،غلامرضا حشمتی روز یکشنبه در نشست بررسی گذر از پیک بار مصرف برق در تابستان ۱۴۰۲ افزود: در راستای جلب بیشتر مشارکت بخش خانگی امسال طرح تشویقی اعطای پاداش به مشترکین این بخش افزایش چشم گیری داشته است .

وی اظهار کرد: با توجه به پاداش ۲۰ برابری برای کاهش مصرف برق در بخش خانگی باید این طرح به صورت گسترده برای جامعه هدف اطلاع رسانی شود.

حشمتی یادآور شد: اهتمام ویژه به تکمیل اهداف و برنامه های کنترل پذیری، تکریم ارباب رجوع، توجه ویژه به مقوله سلامت اداری به عنوان یک رکن اساسی در شفاف سازی روابط شرکت و ذینفعان باید به عنوان اولویتی مهم در دستور کار بخش های مختلف شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت:با اجرای طرح های توسعه و سرویس و نگهداری بموقع با آمادگی کامل به استقبال تابستان می‌رویم و برنامه ریزی لازم برای مشارکت بخش‌های مختلف مصرف در مدیریت اوج مصرف انجام شده است.

حشمتی افزود: میزان خاموشی به عنوان یکی از شاخص های مهم در ایجاد رضایتمندی مردم بشمار می‌رود به خصوص در استان‌های گرمسیری که پایداری و استمرار انرژی الکتریکی در رفاه و آسایش مردم نقش بسزایی دارد.

وی گفت: در طی ۱۰ سال اخیر با برنامه‌ریزی مناسب و تعریف فعالیت‌ها و اقدامات تاثیرگذار نرخ خاموشی از بیش از یکهزار و ۲۰۰ دقیقه در سال به ازای هر مشترک در پایان سال ۱۴۰۰ به کمتر از ۲۲۰دقیقه در سال کاهش یافته و برابر چشم انداز و استراتژی تعریف شده شرکت در افق ۱۴۰۵ به ۸۰ دقیقه در سال خواهد رسید.

حشمتی تصریح کرد: این موفقیت در سایه تلاش شبانه‌روزی پرسنل شرکت توزیع و استفاده از ماشین آلات و ادوات کار بروی شبکه بصورت خط گرم و شناسایی و رفع نقاط بحرانی شبکه و اصلاح و توسعه متناسب آنها محقق شده است.

  • منبع خبر : ایرنا