به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: مهندس احمدی مشاور مدیر عامل و مجری طرحهای آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در حاشیه پروژه عملیات اجرایی خط انتقال آب چغادک-بنه‌گز، اظهار داشت: رفع مشکل کم‌ آبی و تامین آب پایدار یکی از سیاست‌های مهم دولت مردمی […]

به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: مهندس احمدی مشاور مدیر عامل و مجری طرحهای آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در حاشیه پروژه عملیات اجرایی خط انتقال آب چغادک-بنه‌گز، اظهار داشت: رفع مشکل کم‌ آبی و تامین آب پایدار یکی از سیاست‌های مهم دولت مردمی ایران قوی می باشد‌، که با جدیت در دستور کار ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه طول این خط انتقال ۴ کیلومتر می باشد، گفت: با پیگیری مستمر انجام شده این خط انتقال با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شد.

احمدی تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه تامین آب روستاهای‌ تُل‌سیاه، بنه گز، ناحیه صنعتی بنه‌گز ، باغک ها و بخشی از روستاهای بخش مرکزی تنگستان می باشد.

احمدی مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ظرفیت این خط انتقال را ۱۰۰ لیتر بر ثانیه دانست و افزود: حل مشکلات آب آشامیدنی دیگر شهرستان‌ها در برنامه‌های این شرکت قرار دارد و با برنامه‌ریزی صورت گرفته اقداماتی برای عبور از تابستان و به حداقل رساندن‌ چالش‌ها سنجیده شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال برخورد با انشعابات غیر مجاز با قاطعیت دنبال می شود، خاطر نشان کرد: تا پایان امسال امیدواریم با تکمیل پروژه‌های مختلف آبرسانی در استان شاهد رفع مشکلات کم ‌آبی باشیم.