فرماندار بوشهر:هر مدیری قصد کاندیداتوری دارد الان استعفا دهد
فرماندار بوشهر:هر مدیری قصد کاندیداتوری دارد الان استعفا دهد

ندای استان:فرماندار بوشهر:در سال جدید اعتبارات خوبی به دستگاههای اداری و اجرایی اختصاص داده شده که انشااله مدیران جهت تحقق این اعتبارات تمام تلاش خود را انجام بدهند.

به گزارش ندای استان،فرماندار در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر در سال۱۴۰۲ با تبریک سال نو و ایام ماه مبارک رمضان افزود:با توجه به شعار سال توسط مقام معظم رهبری تمام مدیران در سال ۱۴۰۲ میبایست بر این اساس گام بردارند.و طی یک هفته تمام دستگاهها در خصوص تحقق شعار سال پیشنهادات و برنامه های تخصصی و علمی خود را به فرمانداری اعلام نمایند و هر پیشنهادی بهتر باشد ما به شورای اداری استان ارسال میکنیم.
فرماندار بوشهر:در سال جدید اعتبارات خوبی به دستگاههای اداری و اجرایی اختصاص داده شده که انشااله مدیران جهت تحقق این اعتبارات تمام تلاش خود را انجام بدهند.
فرماندار بوشهر :هر دستگاهی بنر عفاف و حجاب را نصب نکرده در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به نصب بنر با مضامین عفاف و حجاب در سطح شهر و ساحل اقدام نمایند.
فرماندار بوشهر در رابطه با تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی در ادارات تأکید و اظهار کرد: احترام به مردم در ادارات و تکریم آنان به عنوان ولی نعمتان ما باید سرلوحه ی کار کارکنان دولت در ادارات باشد و به معنای واقعی تکریم ارباب رجوع مد نظر قرار گیرد
فرماندار بوشهر :در سال جدید دوتا انتخابات در پیش داریم و نگاه ما بر اساس قانون و مقرارت باشد و اصل بی طرفی مدنظر قرار گیرد و هر مدیری قصد کاندیداتوری در انتخاب پیشرو را دارد همین الان استعفای خود را اعلام نماید.