پذیرش بیش از ۹۱ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان
پذیرش بیش از ۹۱ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان

ندای استان:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در ۵ روز نخست فعالیت ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش، بیش از ۹۱ هزار نفر مسافر در مدارس استان اسکان داده شدند.

به گزارش ندای استان، علی موحدی با اشاره به اینکه ۳۰۰ مدرسه با ۲ هزار و ۲۲۰ کلاس درس در استان بوشهر برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است، افزود: ۸۰ مدرسه با ۵۰۰ کلاس نیز به صورت ذخیره برنامه‌ریزی شده بود که با توجه به تقاضای زیاد مسافران در حال ارائه خدمات به آن‌ها هستند.
وی از پذیرش بیش از ۹۱ هزار نفر مسافر در کلاس‌های درس استان بوشهر در ۵ روز نخست فعالیت ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش خبر داد و اضافه کرد: به ۱۳ هزار و ۳۰۰ خانوار در ۳۹۴ مدرسه از سوی ستاد‌های اسکان مسافران آموزش و پرورش استان خدمات رفاهی ارائه شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه پذیرش مسافران به‌صورت حضوری و اینترنتی است، گفت: حدود ۱۰ درصد پذیرش‌ها به صورت اینترنتی و بقیه به شیوه مراجعه حضوری به ستاد‌های اسکان بوده است.
وی یادآور شد: کلاس‌های اسکان از نظر کیفی به ویژه، درجه الف، ب و ج تقسیم شده است.
به گفته موحدی تا کنون شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر را در ستاد‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان بوشهر داشته‌اند.