اعزام بیش از ۳۱ هزار زائر استان بوشهر به مناطق عملیاتی
اعزام بیش از ۳۱ هزار زائر استان بوشهر به مناطق عملیاتی

ندای استان:مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در سال گذشته و ۲ روز اول سال جاری،۳۱ هزار و ۵۰۰ نفر از زائرین استان بوشهر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

به گزارش ندای استان،سرهنگ عبدالهادی صبحانی‌خواه روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد زائر در ۲ بخش کاروان راهیان نور زمینی و دریایی به مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان و جزیره خارک در استان بوشهر اعزام شده‌اند.

وی افزود: در بخش راهیان نور دانش‌آموزی که از تاریخ ۱۶ آبان تا ۲۴ آذرماه سال ۱۴۰۱ انجام شد، هفت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند که از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز پسر و چهار هزار نفر دختر بوده است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: در حوزه دانشجویی نیز که از اول اسفند ماه لغایت ۲۰ اسفندماه سال گذشته انجام شد، یک‌هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

صبحانی‌خواه ادامه داد: از ۲۰ اسفندماه سال گذشته تا ۲ فروردین ماه امسال، ۲۰ هزار نفر زائر به اردوگاه فاطمه‌الزهرا و یادمان شهدای شرق کارون اعزام شدند.

وی ادامه داد: از ۱۷ اسفندماه سال گذشته تا ۲ فروردین ماه، سه‌هزار نفر زائر در قالب راهیان نور دریایی به منطقه عملیاتی جزیره خارک استان بوشهر اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در بخش راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب که از ۲۰ اسفند ماه سال گذشته آغاز و در دوم فروردین امسال به اتمام رسد،۶۰ نفر خادم به این زائرین خدمات ارائه کردند که بخش عمده‌ای از آن توسط شبکه خادمین و مؤسسه‌های مردم‌نهاد بوده است.

  • منبع خبر : ایرنا