جوانان برتر استان بوشهر انتخاب شدند+اسامی
جوانان برتر استان بوشهر انتخاب شدند+اسامی

ندای استان:معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: برگزیده‌های “جشنواره جوانان برتر ایران زمین سال ۱۴۰۱ در استان بوشهر” با داوری ‌های تخصصی در ۱۲ حوزه گزینش شدند.

به گزارش ندای استان،یاسر جمالی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرد: در مکاتبه با دستگاه‌های مرتبط در هر یک از ۱۲ حوزه تخصصی ادبیات، خادم اهل بیت، جون معلول دارای توانایی خاص، دانش‌بنیان، فعال اجتماعی، فیلم، قرآن، کارآفرینی، کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی، موسیقی، ورزش و هنرهای تجسمی، سه نامزد انتخاب شدند.

وی ادامه داد: گروه داوران ۱۵ نفره متشکل از سه عضو اداره کل ورزش و جوانان و افراد متخصص در هر حوزه، عملکرد هر یک از نامزدها را بررسی و جوان برتر بوشهر در این زمینه‌ها را انتخاب کردند.

جمالی ادامه داد: برگزیده‌های جشنواره جوانان برتر ایران زمین استان بوشهر در آیینی با حضور مسئولان استانی تجلیل می‎شوند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تلاش می‌شود خدمات و امتیازاتی از دستگاه‌های مرتبط برای جوانان برگزیده در این ۱۲ حوزه تخصصی، در نظر گرفته شود.

بر اساس رای هیات داوران؛ فاطمه میرزایی در حوزه ادبیات، علیرضا افشار در حوزه دانش بنیان، کامران رحیمی در حوزه فیلم، محمد شادور در بخش قرآن، ساسان نوذری در موسیقی، حامد منفرد در زمینه کارآفرینی و علیرضا بخت در حوزه ورزش به عنوان جوانان برتر بوشهری برگزیده شدند.

مصطفی ساعدی جوان برتر حوزه خادم اهل بیت شد، رقیه رستم‌جبری برترین جوان معلول دارای توانایی‌ خاص و سیدرضا موسوی فعال اجتماعی برتر استان شدند و حسن احمدی به عنوان کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی انتخاب شد.