اظهارات امام جمعه عسلویه درباره زمین خواری در روستای هاله
اظهارات امام جمعه عسلویه درباره زمین خواری در روستای هاله

ندای استان:امام جمعه عسلویه گفت: برخورد جدی با زمین‌خواری در شهرستان عسلویه انجام شود.

به گزارش ندای استان،حجت‌الاسلام سید علی هاشمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اگر امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) در عاشورا نقش آفرینی نمی‌کردند و این قیام آزادی‌بخش را برپا نمی‌کردند اسمی از دین و مکتب نبود.

وی اضافه کرد: به برکت حرکت الهی این بزرگواران بود و خواهد بود که مسلمانان تا قیامت نماز می‌خوانند و روزه می‌گیرند و این وضعیت مدیون قیام کربلا است. تداوم این راه هم هزینه دارد و باید جان بر کف بود که ملت ما چنین است.

امام جمعه عسلویه افزود: همانطور که سردار دل‌ها فرمودند ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم، راه ما راه حسین است، راه کربلاست و اگر ملت ایران به لطف حق و اهل بیت موفق شده است چون این مسیر را رفته است تا از این مسیر خارج نشویم.

وی به موضوع زمین خواری در شهرستان اشاره کرد و افزود: در روستاها بدون حساب و کتاب به برخی افراد زمین واگذار شده است. گزارش می‌شود که جوانانی هستند می‌خواهند ازدواج کنند و زمین ندارند از زندگی عقب افتاده‌اند ولی بعضی قطعات زیادی زمین گرفته‌اند.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: از روستای هاله بازدید داشتیم و مردم گزارش‌هایی به من دادند، از دادستان و اداره اطلاعات می‌خواهم ورود پیدا کنند. فرماندار به عنوان نماینده دولت ورود کنند و مدیریت کنند.

وی تاکید کرد: این اتفاقات مربوط به سال‌ها است باید حق به حق‌دار برسد برای این جوان که می‌خواهد تشکیل خانواده بدهد زمین نیست ولی برای بعضی‌ها هستند که باید با آنها برخورد شود.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: نباید ترسید و باید با قاطعیت برخورد کرد. دهیاران و شوراها هرکس تخلف کرده باید بررسی شود و اداره اطلاعات ورود کنند.

  • منبع خبر : مهر