راه‌اندازی طرح تولید پوشاک به همت بانوی کارآفرین بوشهری
راه‌اندازی طرح تولید پوشاک به همت بانوی کارآفرین بوشهری

ندای استان:مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به افتتاح طرح‌ کارآفرینی و اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانواده گفت: در این راستا شناسایی زنان سرپرست خانوار بدون شغل و توانمندسازی و حمایت از آنان در اولویت است.

به گزارش ندای استان، رقیه زنگنه‌نژاد صبح امروز در آیین افتتاح یک مجموعه تولیدی پوشاک در بوشهر اظهار داشت: این مجموعه به همت یکی از بانوان کارآفرین بوشهری در راستای حمایت از خانواده‌هایی که درگیر آسیب‌های اجتماعی هستند راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه تولیدی با تلاش یکی از زنان سرپرست خانواده که عهده‌دار مسئولیت امور اقتصادی خانواده هستند راه‌اندازی شده است گفت: امیدواریم این نوع فعالیت‌ها و نظیر این بانوان که چنین اثرگذاری اجتماعی پیرامون خودشان داشته باشند افزایش یابد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر حمایت مجموعه دولت و پرداخت تسهیلات به بانوان کارآفرین سرپرست خانوار را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: حمایت از طرح‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانواده در اولویت قرار دارد در این راستا شناسایی زنان سرپرست خانوار بدون شغل و توانمندسازی آنان مورد توجه است.

زنگنه‌نژاد با تاکید بر  پرداخت تسهیلات به کارآفرینان زنان سرپرست خانواده تصریح کرد: بازاریابی و فروش محصولات تولیدی زنان کارآفرین سرپرست خانواده از موارد مهم و در اولویت است.

وی با بیان اینکه این مجموعه تولیدی زمینه اشتغال ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانواده به‌صورت مستقیم در کارگاه و غیرمستقیم در خانه‌ها را فراهم کرده است، گفت:از مجموعه بانک‌های عامل حامی اینگونه فعالیت‌های کارآفرینی قدردانی می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر اضافه کرد: راه‌اندازی این کارگاه تولیدی پوشاک با هدف حمایت از زنان سرپرست خانوار انجام شده است و امید می‌رود با حمایت دستگاه‌های مرتبط، بانک‌ها و خیرین این چنین فعالیت‌های کارآفرینی افزایش یابد.