درخواست امام جمعه عسویه از وزیر نفت
درخواست امام جمعه عسویه از وزیر نفت

ندای استان: امام جمعه عسلویه خواستار حل مشکلات بیمارستان‌های این شهرستان شد و گفت: وزیر نفت مشکل اشتغال عسلویه را حل کند.

به گزارش ندای استان، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه عسلویه با بیان فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند انقلابی ماندن یکی از چیزهایی است که همیشه روی آن تکیه می‌کنم.

وی تاکید کرد: بعضی انقلابی هستند اما انقلابی نمی‌مانند. ریزش‌ها داشتیم و البته رویش‌ها بیشتر بوده است. ارتش انقلابی ماند امروز ارتش جمهوری اسلامی به مراتب از روزهای اول انقلابی‌تر است و از ارتش‌های جهان مؤمن تر معتقدتر و آماده‌تر است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: این خصایص ارتش ما است و افراد انقلابی مؤمن در خط نظام هستند. امروز ارتش نماد استقلال و استحکام است ارتش عزیز است. قبل از انقلاب ارتش با مردم کاری نداشت. در کودتای سال ۳۲ ارتش علیه مردم بود و مردم را سرکوب می‌کرد ولی ارتش امروز در کنار مردم جز مردم و برای مردم است.

هاشمی نژاد افزود: از دولت خدمتگزار و مردمی قدردانی می‌کنیم. به وزیر نفت عرض کنم در این شهرستان ۳۷۰ شرکت فعال هستند که اگر هر شرکت یک نفر به کارگیری کند ما دیگر بیکار نداریم.

وی ادامه داد: فرماندار به هر شرکت نامه بزنند و یک نفر معرفی کنند و شرکت‌ها ملزم شوند که به کار گیرند. بعضی از این شرکت از بس نیرو جذب کردند جا ندارند و به این شهرستان خیانت می‌شود.

امام جمعه عسلویه اظهار داشت: وزیر نفت مشکل اشتغال این شهرستان را حل کند. به کار گرفتن مدیران کم تجربه و تازه به دوران رسیده یا مدیر سالخورده و از کار افتاده و بازنشسته راهکار نیست.

امام جمعه عسلویه افزود در هر جایی مدیرانی که کارآمد نیستند ضررشان برای نظام بیشتر است. ما با تمام وجود پشت دولت هستیم. این مسائل هست و باید فکری کرد و مردم نباید ضرر کنند. رئیس جمهور عزیز ما کمر همت بستند که خدمت می‌کنند و باید مدیران هم در رتبه‌های مختلف چنین باشند.

وی افزود: این جاده مرگ بار چریف ۲ سالی است که می‌گویند هفته دولت یا دهه فجر افتتاح می‌شود. با حرف زدن مشکل حل نمی‌شود و اگر می‌دانید کار انجام نمی‌شود نگویید. واقعاً این جاده جاده مرگ است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به مباحث ساخت بیمارستان سوم عسلویه تاکید کرد: ما ۲ بیمارستان داریم، مشکلات اینها را حل کنید و توسعه دهید. همین بیمارستان چاه مبارک که به نام شهید سردار سلیمانی هم هست فضا بدهید و امکانات بدهید.

وی گفت: ۲ سال از افتتاح این بیمارستان می‌گذرد و هنوز مشکلات ابتدایی دارد. این مسائل باید حل شود و نیاز به بیمارستان سوم نیست. این هزینه را خرج این دو بیمارستان موجود کنید.

امام جمعه عسلویه با تبریک دهه فجر و یوم الله به یاد ماندنی و تاریخی ۲۲ بهمن گفت: قبلاً هم گفتم هرکس نظام را قبول دارد، دل در گرو این خاک دارد و ایران را دوست دارد در راهپیمایی فردا شرکت کند.

  • منبع خبر : مهر