۱۶ پروژه ورزشی بوشهر آماده افتتاح شد
۱۶ پروژه ورزشی بوشهر آماده افتتاح شد

ندای استان:مدیرکل ورزش و جوانان در استان بوشهر گفت: ۱۶ پروژه ورزشی استان بوشهر با اعتبار بیش از ۷۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری در دهه فجر است.

به گزارش ندای استان،صالح احمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: سالن ژیمناستیک و پیست تارتان شهر برازجان، روشنایی زمین چمن شهرهای بادوله، بنک، اهرم و جم، زمین‌های چمن مصنوعی بزرگ روستای زبار و شهر آباد، سالن ورزشی روستاهای کلل دشتی و گرگور تنگستان، زمین چمن مینی فوتبال محله میرعلمدار بوشهر و روستاهای فخرآوری، حصار، چهاربرج، تل تل و کنار بابایی گناوه پروژه هایی است که تا پایان بهمن به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار کرد: بوشهر از استان‌های پیشرو در توسعه فضاهای ورزشی در کشور است.

صالح احمدی ادامه داد: ایجاد فضای شور و نشاط همزمان با دهه مبارک فجر در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته و در این راستا ۵۰۰ جشنواره و مسابقه ورزشی در شهرستان‌های دهگانه بوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به این مناسبت همایش پیاده روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی روزهای ۱۲ بهمن در جم، ۱۳ بهمن در عسلویه، ۱۴ بهمن در کنگان، ۱۵ بهمن در دیر، ۱۶ بهمن خورموج دشتی، ۱۷ و ۱۸ بهمن در اهرم و دلوار تنگستان، ۱۹ بهمن در دیلم، ۲۰ بهمن در گناوه، ۲۱ بهمن در برازجان دشتستان و ۲۲ بهمن ماه در بوشهر برگزار و در قالب برنامه طلایه داران شکوه خلیج فارس از شبکه سه سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.

صالح احمدی افزود: همایش سوارکاری شوی سوره جنوب کشور در اهرم تنگستان، جشنواره فرهنگ ورزشی دا در سراسر استان، مسابقات شطرنج قهرمانی کشور و همایش کاروان دوچرخه سوار جشن انقلاب در بوشهر و کوهپیمایی‌های عمومی و جشنواره ورزش‌های خیابانی در مراکز شهرستان‌های دهگانه این استان از دیگر برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر در بوشهر است.