افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در جم و خورموج
افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در جم و خورموج

ندای استان: در آیینی با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور درمانگاه های تامین اجتماعی شهید نادر مهدوی و امام جواد(ع) به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ندای استان،سید میرهاشم موسوی روز پنجشنبه در این آیین اظهار کرد: با احداث درمانگاه شهید نادر مهدوی (شهید نبرد مستقیم با آمریکا) خدمات پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و آزمایشگاه به مردم منطقه دشتی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: اکنون با احداث زیرساخت درمانی مناسب شرایط برای توسعه خدمات درمانی در شهرستان دشتی فراهم شده که این مهم با جذب پزشکان متخصص فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: با توسعه خدمات بخش‌های تخصصی در آینده نزدیک رضایت هر چه بیشتر بیمه شده‌ها و بازنشستگان سازمان و آحاد مردم منطقه فراهم می‌شود.

وی گفت: در دولت سیزدهم توسعه خدمت یکی از اولویت‌های راهبردی است که این مهم در اولویت ویژه سازمان تامین اجتماعی قرار دارد.

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی جم

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم افتتاح این مرکز درمانی گفت: این درمانگاه در زمینه پزشکی و دندان پزشکی و دارو به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

سید میرهاشم موسوی افزود: خدمات این درمانگاه در زمینه تخصصی، فوق تخصصی و آزمایشگاهی ارتقا می‌یابد و کادر درمان و تجهیزات نیز تامین می‌شود.

وی گفت: یکی از رویکرد‌های مهم دولت سیزدهم توسعه خدمات درمانی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی و دیگر افراد جامعه است.

موسوی افزود: اکنون ۴۰۰ مرکز درمانی تخصصی، فوق تخصصی و بیمارستانی تامین اجتماعی در کشور به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی گفت: در مناطقی که بیمارستان بستری در کشور وجود ندارد فرانشیز صفر درصد اجرا می‌شود و اگر بیمه گذاران تامین اجتماعی به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند هیچ هزینه‌ای نمی‌پردازند.

موسوی افزود: برای ارائه خدمات به کارکنان نفت و گاز مستقر در جم خدمات درمانگاه جم در یک بازه کوتاه مدت با جذب پزشکان متخصص ارتقا می‌یابد و در دوره بلند مدت هم با استفاده از سیستم ارجاع در نزدیکترین منطقه به محل زندگی بیمه گذاران از خدمات تخصصی و فوق تخصصی بهره مند می‌شوند.

موسوی ادامه داد: براساس رویکرد توسعه خدمت، سفر به استان بوشهر با هدف بررسی میدانی و ارزیابی خدمات بود که این بازدیدهای میدانی در شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان، دیر و دشتی انجام شد.

وی عنوان کرد: در بازدید از پلی کلینیک بوعلی کنگان مقرر شد با هدف خدمات رسانی بیشتر تجهیزات موردنیاز توسعه بخش آزمایشگاهی این مرکز تامین شود.

موسوی اضافه کرد: همچنین در بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی دیر نیز اختصاص یک دستگاه آمبولانس برای این مرکز مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر چهار تخت سی سی یو و چهار تخت آی سی یو در بیمارستان نبی اکرم عسلویه مورد بهره برداری قرار گرفت.