حضور ۱۰ میلیون گردشگر در استان بوشهر
حضور ۱۰ میلیون گردشگر در استان بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر:از اول دی ماه که وضعیت آب و هوایی استان بوشهر مطلوب می‌شود تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ میلیون گردشگر وارد استان بوشهر شود.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امدادگران هلال احمر نقش مهمی در رسیدگی به مشکلات مردم در زمان بحرانی و مشکلات دارند، اظهار داشت: خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر در ابعاد گوناگون ستودنی است.

وی تقویت پیوند سپاه، بسیج و هلال احمر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: هلال احمر عمق استراتژیک بسیج است که تقویت فعالیت‌های این دو نهاد در عرصه‌های مختلف یک ضرورت است.

استاندار بوشهر با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های هلال احمر در استان تصریح کرد: حل مشکلات و تحقق مطالبات جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.

محمدی‌زاده نقش امدادگران هلال احمر استان بوشهر در عرصه‌های گوناگون را مورد اشاره قرار دارد و گفت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر همواره در انجام مأموریت‌های خود موفق عمل کرده است و در بین دیگر استان‌ها جایگاه برتر دارد.

وی یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر را گردشگری دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس آمارها از اول دی‌ماه سال قبل تا ۱۵ فروردین امسال در مدت ۳٫۵ ماه ۸٫۵ میلیون گردشگر وارد استان بوشهر شد که بعد از استان خوزستان، دومین استان گردشگرپذیر معرفی شده است.

استاندار بوشهر آب و هوایی مناسب، سواحل زیبا خلیج‌ فارس، بازارهای عرضه کالا خارجی و طبیعت زیبا را از ویژگی مناطق گردشگری استان بوشهر دانست و بیان کرد: با این ظرفیت‌ها پیش‌‌بینی می‌شود از اول دی ماه که وضعیت آب و هوایی استان بوشهر مطلوب می‌شود تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ میلیون گردشگر وارد استان بوشهر شود.

  • منبع خبر : تسنیم