توضیحات فرماندار بوشهر در مورد اغتشاشات اخیر
توضیحات فرماندار بوشهر در مورد اغتشاشات اخیر

ندای استان:فرماندار بوشهر گفت: در کنار پادوهای آمریکا شامل کومله، گروه پژواک، جیش الظلم و شبکه‌های اینترنشنال، بی بی سی و سی ان ان، ۱۵ دستگاه امنیتی دنیا در اغتشاشات اخیر دخالت داشته اند.

به گزارش ندای استان،صالح رحیمی روز یکشنبه در آئین تقدیر از فعالان بخش راهداری و حمل و نقل استان بوشهر افزود: امروز قدرت انقلاب اسلامی به دشمن ثابت شده و به همین دلیل با توطئه های مختلف در تلاش برای متوقف کردن آن هستند.

وی افزود: دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی در تلاش است تا با یک جنگ ترکیبی در بخش‌های اقتصادی، سیاسی، گفتمان دیپلماسی، فضاسازی مجازی و سایر بخش‌های دیگر به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزند.

فرماندار بوشهر اضافه کرد: در شب‌هایی که کشور درگیر اغتشاش‌ها بود، پادوهای آمریکایی در داخل تلاش می کردند به جوانان ما القا کنند که کار انقلاب اسلامی تمام شده است.

رحیمی ادامه داد: دشمن در تلاش است با قرار دادن اقوام کُرد، بلوچ، عرب، ترک، فارس و لُر نظام را دچار چالش کند و در این فضا یک سری پادوهای داخلی آتش بیار معرکه شده بودند.

وی با بیان اینکه امروز تمام دشمنان جمهوری اسلامی علیه ما بسیج شده اند، گفت: مگر ۸۱ انسان بیگناه در عربستان گردن زده نشده اند، در آن زمان حقوق بشر کجا بودند که اعتراض کنند.

رحیمی ادامه داد: سال‌ها پیش تمام قدرت‌های دنیا از فروش سلاح به جمهوری اسلامی خودداری کردند اما امروز بعد از ۴۳ سال با همت جوانان این آب و خاک ایران به استقلال رسیده و در سازمان ملل برای اینکه کشورها از ما سلاح نخرند جلسه برگزار می‌کنند.

فرماندار بوشهر گفت: ۴۳ سال پیش تمام پزشکان ما هندی و پاکستانی بودند اما امروز این مملکت بهترین پزشکان را تربیت کرده و از سراسر دنیا برای معالجه به ایران سفر می‌کنند.

رحیمی افزود: امروز هیچ روستایی در جمهوری اسلامی نیست که آب، برق و گاز نداشته باشد و در این اغتشاشات کسی از نبود این زیرساخت‌ها گله ای نداشت.

فرماندار بوشهر اظهار کرد: وقتی جمهوری اسلامی داعش را در سوریه خفه کرد قدرت این انقلاب برای همه ابرقدرت‌های جهان به اثبات رسید.

وی یادآور شد: هدف دشمن از مطرح کردن مساله مهسا امینی تنها یک بهانه به شمار می رود و هدف آنها در این اغتشاش‌ها اصل نظام است.

به گفته رحیمی دشمن امروز متوجه پیشرفت کشور و نظام جمهوری اسلامی شده و تلاش دارد به شیوه های مختلف از جمله برداشتن چادر از سر زنان هویت ایران اسلامی را خدشه دار کند.

وی با تقدیر از کامیون‌داران گفت: کامیون‌داران در فراخوان دشمن در آذر ماه هوشیارانه عمل کردند و ثابت کردند که این قشر وطن دوست، وطن پرست و ولایتمدار هستند و در مقابل توطئه دشمن هوشیارانه ایستاده اند.

فرماندار بوشهر با اشاره به فراخوان دشمن در خصوص تعطیلی بازار بیان کرد: از ۱۱ هزار واحد صنفی فعال در شهرستان بوشهر در فراخوان اخیر، ۱۰هزار و ۷۰۰ واحد صنفی فعال بوده اند.

رحیمی اضافه کرد: در این اغتشاش‌ها حرکت یک تانکر سوخت رسانی متوقف نشد، مدرسه ها و دانشگاه‌ها تعطیل نشده اند و تمام توطئه دشمنان با بصیرت و هوشمندی مردم به سنگ خورد.

  • منبع خبر : ایرنا