حمل محموله مواد مخدر در پوشش خانواده
حمل محموله مواد مخدر در پوشش خانواده

ندای استان:فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف ۲۶ کیلوگرم مواد افیونی از نوع حشیش در پوشش خانواده و توقیف خودروی حامل مواد مخدرخبر داد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ عباس علی یاری اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محور‌های فرعی و خاکی شهرستان دیلم تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر و مأموران ایست و بازرسی شهید موسوی برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان کرد: ماموران هنگام کنترل محور‌های فرعی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

علی یاری افزود: راننده پژو به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب و پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی، قاچاقچیان مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و خود را تسلیم پلیس نمودند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از خودروی پژو، ۲۶ کیلو گرم مواد افیونی از نوع حشیش را که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و ۵ نفر متهم را که در پوشش خانواده اقدام به حمل و جابجایی محموله از استان‌های شرقی به غرب کشور می‌کردند، دستگیر کردند.