پیشرفت ۷۵ درصدی روگذر شهید سلیمانی بوشهر
پیشرفت ۷۵ درصدی روگذر شهید سلیمانی بوشهر

ندای استان:معاون امور عمرانی شهرداری بوشهر گفت: شهرداری تمامی اعتبارات این طرح از اعتبارات داخلی خود را تأمین و هزینه کرده و مقرر شده که باقی‌مانده از منابع دولتی و استانی تأمین شود.

به گزارش ندای استان،معاون امور عمرانی شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: طرح تقاطع غیرهم‌سطح و روگذر شهید سپهبد سلیمانی بوشهر اکنون بیش از ۷۵ درصد پیشرفت دارد که مراحل نهایی بخش A آن در حال انجام است و اگر تأمین مصالح آن انجام شود تا پایان هفته بتن‌ریزی مرحله آخر آن انجام می‌شود.

آرمین پژمان‌الهی افزود: در گام بعدی ساخت روگذر بایست بخش اتصالی بلوار آزادی به بلوار طالقانی بسته شود و شهروندان باید از آغاز بلوار امام علی استفاده کنند. ممکن است این کار شدوآمد در آن منطقه را کُند کند و از هم‌اکنون با پوزش از شهروندان، خواهان همکاری و شکیبایی آنان هستیم.

او اضافه کرد: البته همچنان با معارض برق منطقه‌ای روبه‌رو هستیم و بخش شرقی همچنان دارای بار برقی است؛ هرچند که شرکت برق، خط غربی را افزایش ارتفاع داده تا کار به‌پیش برود.

معاون امور عمرانی شهرداری بوشهر گفت: شهرداری تمامی اعتبارات این طرح از اعتبارات داخلی خود را تأمین و هزینه کرده و مقرر شده که باقی‌مانده از منابع دولتی و استانی تأمین شود.

این مسئول شهرداری بوشهر اشاره‌ای به پایان طرح روگذر شهید سلیمانی نکرد. شهرداری و استانداری پیش از زمان بهره‌برداری این طرح را پایان پاییز ۱۴۰۱ اعلام کرده بودند که با توجه به شرایط و روند ساخت، بیش از این زمان به درازا خواهد کشید.