دستگیری لیدرهای اصلی اغتشاشگران در بوشهر
دستگیری لیدرهای اصلی اغتشاشگران در بوشهر

ندای استان:پورات گفت: در ناآرامی‌های اخیر هیچگونه خسارت مالی و جانی در استان بوشهر نداشتیم و در بخشی از تجمعات، ضد انقلاب به دنبال سوءاستفاده از فضای ایجاد شده بود که با درایت مسئولان و همراهی مردم به موقع خنثی شد

به گزارش ندای استان،اکبر پورات در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه دشمن در حال هویت سوزی و هویت سازی است اظهار داشت: این مهم در ناآرامی‌های اخیر به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان مشهود بود.

وی با بیان اینکه هویت سازی دشمن دارای شش مرحله است تصریح کرد: عمق بخشی زیرسازی ارتباطی با مخاطبان، تبلیغ لذت گرایی و سبک زندگی غربی، شبکه سازی، هیجان سازی، تخلیه هیجان با خشونت علیه حکومت و بالا آوردن عَلَم در حوزه فرهنگ به نحو خاص شش مرحله هویت سازی دشمن محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر باتأکید بر اقدام جهادی در حوزه فرهنگی بیان کرد: چون ریشه کنشگری جوانان و اقداماتی که از ناحیه آنان در این ناآرامی‌ها صورت می‌گرفت به نوعی مشکلات فرهنگی و تلاش دشمن در این حوزه بود.

پورات با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ اسلامی همه دستگاه‌ها باید بسیج شوند گفت: یکی از اصلی‌ترین اقدامات توجه به روایت‌گری در حوزه فرهنگ و تبیین شبهات مطرح شده از ناحیه دشمنان و معاندان است.

وی ۱۳ آبان را فرصت بی‌نظیری برای تبیین حقایق در بین جوانان و نوجوانان دانست و خاطر نشان کرد: در این زمینه باید اقدام جهادی در راستای جهاد تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر استکبارستیزی و تببین چهره شیطانی آمریکا را در این برهه زمانی ضروری دانست و تأکید کرد: این دولت شیطانی در تلاش است به ابعاد جامعه به‌ویژه در حوزه آموزش و پرورش نفوذ کند.

پورات از امنیت پایدار استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: اکنون استان بوشهر بنا به همدلی و تعامل مسئولان و نجابت مردم استان از فضای امن و آرام برخوردار است.

وی ادامه داد: در ناآرامی‌های اخیر هیچگونه خسارت مالی و جانی در استان بوشهر نداشتیم و در بخشی از تجمعات، ضد انقلاب به دنبال سوءاستفاده از فضای ایجاد شده بود که با درایت مسئولان و همراهی مردم به موقع خنثی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر باتأکید بر هوشیاری آحاد جامعه در مراقبت از حیله‌های شیطانی استکبار جهانی از خنثی شدن عملیات ضد انقلاب در استان خبر داد و تصریح کرد: در روزهای اخیر لیدرهای اصلی اغتشاشگران که با شبکه‌های معاند خارج از کشور در ارتباط بودن دستگیر شدند.