۹۸ طرح در شهرستان بوشهر افتتاح و یا اجرایی می‌شود
۹۸ طرح در شهرستان بوشهر افتتاح و یا اجرایی می‌شود

ندای استان:فرماندار بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۹۸ طرح عمرانی و اقتصادی با چهار هزار و ۱۲۸میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا اجرایی می‌شود.

به گزارش ندای استان،صالح رحیمی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از این شمار ۶۴ طرح عمرانی با ۳۱۴ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۲۲ طرح عمرانی با ۲هزار و ۴۹۴ میلیارد تومان نیز در شهرستان بوشهر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ طرح اقتصادی در شهرستان بوشهر همزمان با گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: از این شمار هشت طرح اقتصادی به ارزش ۱۱۶ میلیارد تومان با ایجاد اشتغال ۲۶۲ نفر افتتاح و عملیات اجرایی چهار طرح اقتصادی نیز با یک هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ۱۵۷ نفر اشتغال آغاز می‌شود.

رحیمی استخردانش آموزی، فاز نخست آب شیرین نور ویژه بوشهر با ظرفیت هفت هزار مترمکعب، طرح های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و  ماهی در قفس را از جمله مهمترین طرح های مورد افتتاح شهرستان بوشهر در هفته دولت عنوان کرد.

وی آغاز عملیات اجرایی کشتارگاه صنعتی بوشهر، آب شیرین ۷۰ هزار مترمکعبی نیروگاه و مجتمع گردشگری ساحلی اکباتان را از جمله مهمترین طرح های شهرستان بوشهر عنوان کرد.

رحیمی یادآور شد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این شمار طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد و میزان سرمایه گذاری حدود ۲۵ درصد افزایش دارد.