واریز ۸۰ درصد مبلغ قراردادهای بیمه صنایع جنوب استان در تهران
واریز ۸۰ درصد مبلغ قراردادهای بیمه صنایع جنوب استان در تهران

ندای استان:بهروز دهقان افزود: در این زمینه پی گیری هایی در حال انجام است تا صنایع موجود در استان پرداخت حق بیمه خود را در سطح استان انجام دهند.

به گزارش ندای استان،دبیر شورای هماهنگی شرکت‌‏های بیمه در استان بوشهر گفت: بالغ بر ۸۰ درصد مبلغ قراردادهای بیمه صنایع جنوب استان بوشهر در تهران واریز می شود که بدون تردید در صورت انتقال آن به استان بوشهر گردش مالی بانک های استان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

بهروز دهقان افزود: در این زمینه پی گیری هایی در حال انجام است تا صنایع موجود در استان پرداخت حق بیمه خود را در سطح استان انجام دهند.

وی عنوان کرد: موتورسواران کم سن و سال که خانواده‏ ها اقدام به خرید موتور برای آنان می‏ کنند یک آسیب جدی در استان بوشهر است که باید از سوی خانواده ‏ها رعایت شود.

دهقان ادامه داد: برای نمونه‏ موتورهای پاکشتی که از لحاظ وزنی و ارتفاع در سطح پایینی قرار دارند منجر به توجیه خانواده برای خرید این نوع وسیله شده که نتیجه آن بالا رفتن آمار تصادف موتورسواران در استان بوشهر است.

وی عنوان کرد: خودروهای شوتی (تندرو) از دیگر چالش‏ های استان بوشهر هستند که آمار فوتی‏‎ ها را به شدت افزایش داده اند و برای نمونه در محور بوشهر- گناوه تردد این خودروها منجر به افزایش ۱۲۰ درصدی آمار سوانح شده است.

دهقان گفت: ضریب خسارت بیمه ه‏ا در استان بوشهر بسیار بالا بوده و این شمار مرگ و میر بالا در استان بسیار دردناک و سنگین است که باید برای آن تدبیر اساسی شود.

  • منبع خبر : ایرنا