اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به خبرنگاران بوشهری
اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به خبرنگاران بوشهری

ندای استان:مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور گفت: شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس استان بوشهر از رسانه‌های مکتوب و محلی این استان حمایت می‌کنند.

به گزارش ندای استان،مازیار هوشمند روز سه‌شنبه در حاشیه نشست شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه پارس به رسانه ها گفت: با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی ها  همچنین کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی خبر و خبر نویسی و عکاسی در جنوب بوشهر و در ادامه در سراسر بوشهر برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: امنیت شغلی مهمترین دغدغه اصلی خبرنگاران است که برای رفع این مورد برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت‌ها در دست اجرا است.

هوشمند با اشاره به اینکه حمایت از رسانه های مکتوب امری ویژه است، اظهارداشت : با موافقت شورای راهبردی پتروشیمی ها رسانه های مکتوب محلی با چاپ آگهی‌های تبلیغاتی شرکت‌های منطقه پارس حمایت مالی می‌شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های کشور افزود: در این راستا شوراهای راهبردی نسخه‌های چاپی رسانه های مکتوب را خریداری خواهد کرد.

هوشمند اضافه کرد: همچنین برای خبرنگارانی که موفق به دریافت اینترنت رایگان از سامانه وزارت ارتباطات نشده اند، با همکاری شورای راهبردی پتروشیمی‌ها اینترنت رایگان فراهم خواهد شد.

وی گفت: کلیه خبرنگاران بوشهری که از لیست حمایتی وزارت ارتباطات جا مانده اند، می توانند با دریافت معرفی نامه از رسانه هایی که با آنها همکاری می کنند از اینترنت رایگان یکساله بهره‌مند شوند.

هوشمند عنوان کرد: همچنین به همه خبرنگاران بوشهری عضو خانه مطبوعات  مورد تایید  در سامانه جامع رسانه های کشور ، وام ۵٠ میلیون تومانی با کارمزد چهار درصد با معرفی خانه مطبوعات و شورای راهبردی تعلق می‌گیرد.