خبرنگاران در راستای جهاد تبیین گام بردارند
خبرنگاران در راستای جهاد تبیین گام بردارند

ندای استان:فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در شرایطی که دشمن برای ضربه زدن به انقلاب برنامه ریزی و بودجه های هنگفت هزینه می کند، خبرنگاران باید با قلم شیوای خود در قالب جهاد تبیین در مقابل آنها قرار بگیرند.

به گزارش ندای استان،سردار سرتیپ علی رزمجو روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار افزود: رسانه‌ها در جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را بیان کنند زیرا ضد انقلاب امروز در تلاش است این دستاوردها را در ذهن جوانانی که دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی را ندیده اند، کم رنگ جلوه دهد.

وی اظهار کرد: اصحاب رسانه استان بوشهر انقلابی، وفادار به اصول و ارزش‌ها، تابع منویات رهبر معظم انقلاب، اهداف امام راحل و شهدا هستند و باید همه با هم خاکریز را علیه دشمن به صورت تهاجمی دنبال کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: رسانه ها بستر و مجاری طبیعی تهیه و توزیع اطلاعات در جوامع بشری و موجب بیداری قشرهای مختلف جامه بویژه جوانان هستند.

رزمجو اضافه کرد: می‌طلبد مردم بویژه جوانان، اصحاب رسانه، خبرگزاری ها و همه کسانی که دست به قلم و مجهز به ابزار هستند در مقابله با جنگ‌های ترکیبی دشمن تلاش کنند و حالت آفندی به خود بگیرند.

وی ادامه داد: در این شرایط حساس مهمترین کاری که در قالب جهاد تبیین و آگاه سازی قشر جوان باید انجام شود برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانانی است که نه جنگ و نه دوران پیروزی انقلاب اسلامی را دیده اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از مکتب عاشورا آموخته ایم بایستی با جان، عشق و ایثار، فداکاری، شجاعت و ولایتمداری در میدان‌های نبرد در مقابل استکبار بایستیم.

رزمجو اضافه کرد: تاسی از مکتب امام حسین (ع) باعث شده امروز کارنامه جمهوری اسلامی ایران کارنامه ای بس درخشان، ارزنده و برجسته باشد و در این جنگ و نبرد ترکیبی دشمن فرهنگ، دین و سبک زندگی اسلامی این ملت را هدف قرار داده است، ایستادگی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

رزمجو با اشاره به حساسیت حرفه خبرنگاری افزود: خبرنگاران قشری خستگی ناپذیر و تلاشگر هستند که برای رضای خدا و بندگان در شرایط سخت تلاش می کنند و بسیار شایسته و بایسته است از طرف مسئولانی که می توانند به هر شکل ممکن از این قشر حمایت و مشکلات آنها را یکی پس از دیگری برطرف کنند.

وی ادامه داد: انتظار می رود با قلم و زبان خبرنگاران امنیت و آرامش حاکم بر استان تداوم داشته باشد تا زمینه خدمت رسانی بیشتر مسئولان استانی و دستگاه‌های اجرایی بیش از این فراهم شود.

رزمجو ادامه داد: خبرنگاری یکی از سخت ترین مشاغل معرفی شده است زیرا خبرنگاران برای تهیه خبر باید در همه عرصه های سخت حضور داشته و با آگاهی و دانشی که دارند خبر را تهیه و قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود که خبرنگاران در تقویت امنیت پایدار در استان بوشهر مشارکت و تلاش کنند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران نقش اساسی و حیاتی در جامعه دارند و بر اساس احساس مسئولیت خود به ارسال دقیق و صحیح حقایق می‌پردازند.

رزمجو با بیان اینکه خبرنگاران در انتشار حقایق نباید هراسی داشته باشند تصریح کرد: کشف حقیقت، شناخت واقعیت‌ها و انعکاس آن در سطح جامعه اهمیت بالایی دارد که خبرنگاران در این زمینه نقش‌آفرین هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبرنگاران را دوربین حقیقت‌یاب جامعه معرفی کرد و افزود: خبرنگاران در زمینه ارتباط بین مردم و مسئولان و انعکاس خدمات و بیان مشکلات نقش و رسالتی مهم بر عهده دارند.

وی خبرنگاری را از سخت‌ترین مشاغل خواند و بیان کرد: خبرنگاران در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور دارند و اقدام به جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل و ارائه آن به جامعه می‌کنند.

  • منبع خبر : ایرنا