تخصیص ۱۹۷ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های شهرستان دیر
تخصیص ۱۹۷ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های شهرستان دیر

ندای استان:نماینده مردم دیر،کنگان،عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۹۷ میلیارد تومان از محل نفت و شورای راهبردی پتروشیمی‌ها برای تکمیل پروژه‌های شهرستان دیر اختصاص یافت.

به گزارش ندای استان،روابط عمومی دفتر نماینده مردم دیر،کنگان،عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی روز جمعه به نقل از حجت الاسلام موسی احمدی در جمع خبرنگاران شهرستان دیردر ارتباط با مشکل کم آبی در شهر دیر بیان کرد:عملیات اجرایی پروژه آب شیرین کن سه هزار متر مکعبی این شهرستان  بزودی آغاز می‌شود که ظرفیت این پروژه در آینده قابل توسعه است.

وی در ارتباط با اسکله خورخان بردخون گفت: ۳۵میلیارد تومان برای تکمیل و راه اندازی این پروژه به حساب سازمان شیلات واریز شده است که بخش پلکانی در حال انجام است، پایه‌های فلزی این پروژه نصب شده و قرارداد اجرای سایه‌بان نیز به اتمام رسیده است و آینده نزدیک اتفاق خوبی برای مردم بردخون رقم می‌خورد.

احمدی اضافه کرد: مسیر دوراهک_ریز به سمت دژگاه از دیگر پروژه‌های شهرستان دیر است که ۲۷ میلیارد تومان از محل صنعت نفت، بودجه دولتی و تعهد سفر رئیس جمهور به استان بوشهر برای تکمیل آن اختصاص یافته است.

نماینده مردم دیر،کنگان،عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز دیدگاه واحدهای پتروشیمی مستقر در این استان درباره توجه به نیروهای بومی و منطقه نسبت به گذشته تغییر کرده است و برای پست مدیرعاملی گزینه‌های بومی مدنظر قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: باپیگیری و رایزنی‌های بسیار با مسئولان صنعت در جنوب استان بوشهر، تلاش می‌شود که حق اشتغال جوانان بومی ضایع نشود.

نماینده مردم دیر،کنگان،عسلویه و جم با بیان اینکه خبرنگاران ظرفیت مناسبی برای انعکاس مشکلات مردم دارند، گفت:  از این قشر در زمینه‌های بیمه خبرنگاران، خانه خبرنگار، دریافت وام کم بهره و هزینه اینترنت رایگان حمایت خواهم کرد.