فرماندار:حضور کارمند زن و مرد در یک اتاق ممنوع
فرماندار:حضور کارمند زن و مرد در یک اتاق ممنوع

ندای استان:فرماندار بوشهر در جلسه شورای اداری عنوان کرد: ابتدا از خودمان شروع کرده ایم و بعد دستگاه‌های اجرایی را مقید نموده و به اصناف خواهیم رفت و سپس به یاری حق در جامعه به اصلاح خواهیم پرداخت.

به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، صالح رحیمی با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب با هیچکس و هیچ مدیری تعارف نداریم گفت: باید اتاق خانم ها و آقایان در کلیه دستگاه‌های اجرایی جدا باشد و هیچ همکار خانمی نیز نباید در شورای اداری شهرستان بدون چادر حضور یابد، هر مدیری که کوتاهی کند او را عزل خواهم کرد.

وی ادامه داد: هرکس می خواهد از من شکایت کند برود شکایت نماید. ما اجازه نمی‌دهیم دشمن بخواهد از این حوزه سوء استفاده نماید و حجاب بانوان بدین گونه باشد چرا که در این کشور شهید و خون داده ایم.

رحیمی عنوان داشت: من به عنوان فرماندار شهرستان بوشهر روی این مقوله جهت دفاع از ارزشهای دینی ایستاده ام و از همین رو ابتدا از خودمان شروع کرده ایم و بعد دستگاه‌های اجرایی را مقید نموده و به اصناف خواهیم رفت و سپس به یاری حق در جامعه به اصلاح خواهیم پرداخت.

فرماندار بوشهر گفت: باید در جلسه بعدی شورای اداری، همکاران مرد و زن باید جدا باشند. همچنین خانم سعیدی از فعالین عفاف و حجاب را به عنوان مشاور گذاشته ام که تیمی تشکیل دهد و در این خصوص همکاری و هماهنگی های لازم را انجام دهد.

در این نشست قاسم خواجه بجای مسعود شیرافکن به عنوان معاون برنامه ریزی فرمانداری منصوب شد.