ندای استان:مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: ماهانه ۱۰ مدیر دستگاههای مختلف این استان برای پاسخگویی مستقیم به خواستهها و پرسشها و شنیدن انتقادهای مردم در سامانه سامد حضور مییابند.
به گزارش ندای استان،محمد حسین ستوده روز چهارشنبه در گفتوگو با ایرنا، اعلام کرد: هر هفته ۲ تن از مدیران دستگاهها، در روزهای چهارشنبه به طور مستقیم از طریق سامانه سامد پاسخگوی هماستانیها هستند و برنامه حضور آنها از سوی پرتال همان سازمان اطلاعرسانی میشود.
وی اظهار کرد: سامد حلقه ارتباطی مردم و مسئولان است و بوشهریها در هر نقطه از این استان میتوانند در ساعتهای اداری با تلفن ۱۱۱ تماس بگیرند و مشکل خود را مطرح کنند که به طور حتم رسیدگی میشود.
ستوده افزود: معاونان استاندار بوشهر نیز در طول سال هر یک چهار بار با حضور در محل این سامانه در روزهای شنبه پاسخگوی مردم بوشهر هستند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته فرمانداران و مدیرهای ستادی دوشنبهها در این سامانه پاسخگوی مخاطبان هستند.
وی تاکید کرد: لازمه جلب مشارکت مردمی داشتن ارتباطات موثر، دو سویه، روان و بیواسطه بین مردم و دولت و زمینه سازی مناسب برای ایجاد چنین ارتباطاتی است.
ستوده اضافه کرد: علاوه بر این برنامه ریزی شده است تا ۱۰ مدیر به صورت هفتگی در مصلای نماز جمعه حضور پیدا کنند و پاسخگوی مردم باشند.
وی گفت: ملاقات عمومی مدیران دستگاههای اجرایی در روزهای سهشنبه مصوب شده و طی بخشنامهای به همه دستگاهها ابلاغ شده است.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر یادآور شد: استاندار بوشهر نیز علاوه بر ملاقاتهای عمومی سهشنبهها در هر یک از سفرهای شهرستانی خود، زمانی را به ملاقاتهای مردمی اختصاص میدهد.