قرارگاه جمعیت در همه شهرستان‌های بوشهر تشکیل می‌شود
قرارگاه جمعیت در همه شهرستان‌های بوشهر تشکیل می‌شود

ندای استان:مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت:ایجاد انگیزه فرزندآوری و شور و نشاط در جامعه نیازمند اعتمادسازی مردم در اجرای قوانین و اعطای مشوق هایی است که دولت در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

به گزارش ندای استان،روابط عمومی استانداری بوشهر به نقل از رقیه زنگنه نژاد در نشست دبیران قرارگاه های جمعیت شهرستان های استان بوشهر بیان کرد:  انتقال تجربه های موفق در زمینه فرهنگ سازی افزایش جمعیت و اجرای قانون ” حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” و ارائه طرحهای پیشنهادی منطبق با زیست بوم هر شهرستان از وظیفه های قرارگاه های شهرستانی جمعیت است.

وی افزود: نیروی جوان و مولد نقش غیر قابل انکار و بسزایی در پویایی جامعه و پیشرفت اقتصادی کشور دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر ادامه داد: در این راستا، فرهنگ سازی افزایش جمعیت و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از اهداف اصلی قرارگاه جمعیت است.

زنگنه نژاد گفت: قرارگاه جمعیت در شهرستان‌ها با اهمیت اجرای قانون در تمام نقاط روستایی و شهری استان تشکیل می‌شود و هماهنگ با قرارگاه استان بر اقدامات دستگاه های اجرایی در سطح شهرستانی نظارت دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر اضافه کرد:  قرارگاه های جمعیت در شهرستان ها با ریاست فرماندار و دبیری مشاوران امور بانوان فرمانداری ها برقرار می شود.

زنگنه نژاد یادآور شد: هدف اصلی تشکیل قرارگاه جمعیت تحقق سیاست‌های کلی جمعیت مدنظر رهبری و برنامه ریزی همه جانبه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در راستای حسن اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.