نصب پارکینگ های مکانیزه در خیابانهای بوشهر
نصب پارکینگ های مکانیزه در خیابانهای بوشهر

خبر استان: نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مشکل پارک خودرو در خیابانهای بوشهر با نصب پارکینگ های مکانیزه در نقاط پرتردد این شهر برطرف می شود.

به گزارش خبر استان،مهرزاد آسایش روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: در این ارتباط اعبتار لازم برای این مهم از سوی شورای اسلامی شهر بوشهر پیش بینی شده و امیدواریم با شناسایی مکانهای اولویت دار به ترتیب نسبت به نصب پارکینگهای یاد شده در خیابان های شلوغ شهر بوشهر اقدام شود.
وی بیان کرد: کمبود فضای مناسب، هزینه بالا برای احداث پارکینگ طبقاتی و امکان راه اندازی پارکینگهای مکانیزه در مدت زمانی کمتر از جمله عواملی است که منجر به در پیش گرفتن سیاست نصب پارکینگهای مکانیزه از سوی شورای شهر بوشهر شد.
آسایش ادامه داد: قرارداد نصب چرخ فلک شهر بوشهر نیز با بخش خصوصی منعقد شده و چنانچه طرف مقابل به قراردادش پایبند باشد این چرخ فلک در روزهای پایانی خردادماه به بهره برداری خواهد رسید.
آسایش در ارتباط با عمکرد شهرداری بوشهر در تعطیلات نوروز گفت: شهرداری بوشهر در این مدت باخدمات دهی مطلوب به مسافران در یک کمپ بصورت متمرکز رضایتمندی آنها را در پی داشت.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر یادآور شد: افتتاح فاز نخست دهکده گردشگری بوشهر در اواخر سال ۹۴ که افقی تازه فراوری گردشگری بوشهر گشوده و در کنار دیگر ظرفیت های دیگر باعث شد تا مسافران نوروزی این شهر امسال شرایط متفاوت تری را نسبت به سال های گذشته در بوشهر فراهم آوردند.
وی تاکید کرد: مشکل اشتغال در بیشتر استانها و بویژه استان بوشهر ایجاب کرده نوع نگاه به گردشگری به عنوان صنعتی اشتغال زا تغییر کند و در استانهای پرجاذبه ساحلی مانند بوشهر تلاش بیشتری برای افزایش زیرساخت های گردشگری صورت گیرد.
آسایش یادآور شد: در این مدت تلاشهای خوبی در شهر بوشهر انجام شد و با بهسازی برخی از میدانها، نورپردازی برخی خیابانها، سنگ فرش برخی از گذرگاهها، احداث چند پارک محله ای و ساحلی منظرهای شهری بوشهر دستخوش تحولات مناسبی شد.
وی گفت: شورای شهر بوشهر امیدواراست با تعریف پروژه هایی شاخص فصل عمرانی مناسبی برای شهروندان در سال جدید رقم بزند.

Visited 1 times, 1 visit(s) today