هنوز نرخ جدید نان فانتزی در بوشهر ابلاغ نشده است
هنوز نرخ جدید نان فانتزی در بوشهر ابلاغ نشده است

ندای استان:رئیس بازرسی اتاق اصناف بوشهر گفت: هنوز نرخ جدید نان فانتزی در این استان مصوب نشده است و این نانوایی‌ها باید کماکان با همان قیمت پیشین فعالیت کنند.

به گزارش ندای استان،سید علیرضا سید رضازاده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: فعالیت نانوایی‌های استان بوشهر به صورت مداوم رصد می‌شود و با گرانفروشی و دیگر تخلف‌های صنفی این واحدها برخورد قانونی می‌شود.

وی در باره تعطیلی برخی از نانوایی‌های سطح شهر بوشهر اعلام کرد: میزان تعطیلی مجاز در نانوایی‌های سنتی ۳ روز است و توقف فعالیت با هدف امتناع از پخت با قیمت‌های پیشین تخلف است.

رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: در روزهای اخیر چند مورد پرونده تخلف برای نانوایی‌های شهرستان بوشهر تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مصطفی گراشی عنوان کرد: نانوایی‌ها سهمیه آرد اردیبهشت ماه خود را با نرخ قبلی دریافت کرده‌اند و مشکلی برای پخت ندارند.

وی اعلام کرد: بوشهری‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مانند گرانفروشی یا تعطیلی خارج از قانون را به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش دهند یا با سامانه‌های ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

قرار است نرخ جدید نان‌های حجیم و نیمه حجیم در فرآیند اصلاح نرخ آرد واحدهای صنف و صنعت اعلام شود اما بارها از سوی مسئولان اعلام شده است که این نرخ تاثیری در قیمت نان سنتی نخواهد داشت.