فرماندار بوشهر: جامعه به جهاد تبیین نیاز دارد
فرماندار بوشهر: جامعه به جهاد تبیین نیاز دارد

ندای استان: فرماندار بوشهر گفت: با توجه به سنگ اندازی‌های دشمن بهترین و مهمترین کاری که باید از سوی دلسوزان برای نظام انجام شود جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش ندای استان،روابط عمومی فرمانداری بوشهر روز یکشنبه به نقل از صالح رحیمی  در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اعلام کرد: امروز دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال جریان سازی و ایجاد تشویش در جامعه است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد اضافه کرد: در فضای کنونی دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین برادران اهل سنت و شیعه و ایران و افغانستان است.

فرماندار بوشهر افزود: بعد از وقوع این حوادث در مشهد بلافاصله جریان سازی در فضای مجازی آغاز شد

رحیمی با بیان اینکه فضای مجازی دلسوز ما نیست گفت: همه این فراخوان‌ها از خارج از کشور هدایت می‌شوند در همین راستا همه وظیفه داریم در جمع‌های مختلفی که حضور داریم این اطلاع رسانی و روشنگری در زمینه فضای مجازی را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: امروز جامعه به روشنگری که همان جهاد تبیین است نیاز دارد.

فرماندار بوشهر اظهار کرد: امروز فضای مجازی که به فضای حقیقی تبدیل شده در حال نابود کردن برخی از اصل ها است و همه مکلف به روشنگری هستیم.

وی تاکید کرد: نباید به دنبال فرهنگی برویم که با مطرح کردن ازدواج سفید، قانونی کردن هم جنس بازی و ازدواج انسان با حیوان کرامت انسان را زیر سوال می برد.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود برضرورت تدوین برنامه کوتاه و بلند مدت یک و پنج ساله از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: در حوزه اجرای شعار سال نیز باید کارهای عملیاتی انجام شود.

وی ادامه داد: مرخصی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی فرماندار باشد، مدیران بر تزریق نوبت سوم واکسن کارکنان خود نظارت و با دفتر نماینده مردم در مجلس و ائمه جمعه ارتباط داشته باشند، نماز جماعت باید به صورت مرتب برگزار شود.

رحیمی گفت: تکریم ارباب رجوع در راس کار باشد زیرا بالاترین کار در نظام جمهوری اسلامی کار برای مردم و ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان است.

فرماندار بوشهر با تقدیر از مدیران ستاد اجرایی خدمات  سفر شهرستان بوشهر و مدیریت خوب استاندار بوشهر و حمایت های حضرت آیت الله صفایی بوشهری گفت: باتوجه به خدمات ارائه شده این شهرستان رتبه نخست ارائه خدمات به مسافران نوروزی را کسب کرده است.

وی بیان کرد: بوشهر نخستین استان در ارائه خدمات و دومین استان در پذیرش مسافر و  امنیت در کشور است.

رحیمی یادآور شد: البته کاستی‌هایی وجود دارد که با تشکیل نشست‌های آسیب شناسی تلاش می‌شود این کمبودها برای نوروز آینده برطرف شود.