تیراندازی مرگبار در پادگان بوشهر؛شهادت ۴ سرباز
تیراندازی مرگبار در پادگان بوشهر؛شهادت ۴ سرباز

ندای استان:یک سرباز در یکی از پادگان‌های این منطقه چهار هم‌خدمتی خود را در بوشهر به قتل رساند.

به گزارش ندای استان،سرهنگ غلامحسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به وقوع حادثه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: بامداد یکشنبه اول فروردین در یکی از پادگان‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ، یک سرباز حین خدمت بر اساس انگیزه نامعلوم ، متأسفانه ۴ سرباز هم خدمتی خود را با ضرب گلوله کشت.

حسینی درباره نحوه دستگیری قاتل افزود: منطقه دوم دریایی سپاه با مشارکت نیرویی دیگر قاتل را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر  و به مرکز استان منتقل کردند.

رئیس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: پرونده قضایی این قاتل برای روشن شدن ماجرا و سیر مراحل قانونی در حال رسیدگی و بررسی است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر درباره حادثه تیراندازی در بوشهر اظهار داشت: سربازی در یکی از پادگان‌های بوشهر بامداد امروز به علت اختلافات شخصی در حین تعویض پست، چهار سرباز هم خدمتی خود را به قتل می‌رساند.

وی افزود: قاتل پس از ارتکاب جرم با تهدید دژبانی، به بیرون از پادگان فرار کرده و در حین فرار راننده خودروی سمند کنار پادگان را گروگان گرفته و متواری می‌شود.

وی تصریح کرد: بلافاصله همسر این راننده با پلیس تماس گرفته و با دادن مشخصات خودرو، پلیس وارد عمل می‌شود.

این منبع آگاه اظهار کرد: نیروهای ایستگاه راهور شهید موسوی دیلم اقدام به توقف خودرو کرده که در این حین قاتل با پلیس درگیر شده و با خودروی دیگر متواری می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه گروگان آزاد شده و اسلحه قاتل ضبط می‌شود