آغاز توزیع میوه شب عید در استان
آغاز توزیع میوه شب عید در استان

ندای استان:توزیع میوه شب عید در استان بوشهر به صورت حضوری و آنلاین آغاز شد.

به گزارش ندای استان،سید محسن معروف روز پنجشنبه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پیرو تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه تنظیم بازار کشور و دستور استاندار بوشهر از امروز (پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰) طرح توزیع میوه شب عید(تنظیم بازار) در استان بوشهر آغاز شده است و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه میوه تامین شده برای استان بوشهر از نوع مرغوب و درجه یک است، اضافه کرد: قیمت تعیین شده پرتقال والنسیای جنوب هر کیلو ۱۴ هزارتومان و سیب درختی هر کیلو ۱۳ هزارتومان تعیین شده است.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر بابیان اینکه سهمیه میوه تنظیم بازار استان به‌طور کامل دریافت شده است، تصریح کرد: ذخیره ملی میوه در سازمان تعاونی روستایی مطلوب است و درصورت کمبود میوه در استان بوشهر امکان تامین مجدد وجود دارد.

معروف گفت: ۶۶ غرفه در استان بوشهر کار توزیع میوه شب عید را انجام می‌دهند که از این تعداد ۲۰ غرفه در مرکز استان است.

وی در خصوص فروش آنلاین میوه شب عید گفت: سامانه “دشتی کالا” به آدرس www.dashtikala.ir نیز فعال شده است که افراد می‌توانند از این طریق میوه و سایر کالاهای اساسی تنظیم بازار را خریداری و بدون پرداخت هزینه حمل درب منزل دریافت کنند.

مدیر تعاون روستایی استان بوشهر بیان کرد: نظارت و بازرسی از طرح فروش میوه شب عید بر عهده بازرسین جهادکشاورزی، بسیج، اصناف و تعزیرات حکومتی است. در این راستا سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایت‌ ار تخلفات احتمالی از سوی شهروندان است.