بیشترین و کمترین آزادسازی حریم دریا در شهرستان‌های بوشهر
بیشترین و کمترین آزادسازی حریم دریا در شهرستان‌های بوشهر

ندای استان:منتظری با بیان اینکه میزان آزاد سازی حریم ۶۰ متری دریا در قالب ۲۲ فقره در استان بوشهر انجام شده گفت: بیشتر اراضی آزاد شده مربوط به دستگاه‌های دولتی و پتروشیمی‌ها است.

به گزارش ندای استان،غلامرضا منتظری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از رفع تصرف هشت کیلومتر و ۱۴۵ متر به مساحت ۴۳ هکتار از نوار ساحلی این استان خبر داد و اظهار داشت: بیشترین آزاد سازی حریم ۶۰ متری دریا در استان بوشهر در شهرستان‌های کنگان و کمترین آن در شهرستان دیلم بوده است.

وی افزود: در شهرستان دیلم به طول سه کیلومتر و ۳۳ متر و مساحت ۱۶.۳ هکتار و دیر به طول ۲ کیلومتر و ۸۴۰ متر با ۱۶.۹ هکتار و نیز در شهرستان دیلم به ۶۹ متر طول و ۲هزار و ۵۰۷ مترمربع مساحت آزاد سازی شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: دستور اخیر رئیس جمهور در زمینه رفع تصرف دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی در حریم ۶۰ متری دریا  به تمامی دستگاه‌های دولتی تابع سه قوه تکلیف کرده است چنانچه اراضی این حریم را در تصرف دارند، نسبت به آزاد سازی آن اقدام کنند

منتظری با بیان اینکه میزان آزاد سازی حریم ۶۰ متری دریا در قالب ۲۲ فقره در استان بوشهر انجام شده گفت: بیشتر اراضی آزاد شده مربوط به دستگاه‌های دولتی و پتروشیمی‌ها است.