تعیین تکلیف پرونده ۳ هزار کارتنی قاشق و چنگال قاچاق، پس از ۲ سال
تعیین تکلیف پرونده ۳ هزار کارتنی قاشق و چنگال قاچاق، پس از ۲ سال

ندای استان:بازرس کل استان بوشهر گفت: با دستور رئیس سازمان بازرسی مبنی بر ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی، پرونده محموله ۳ هزار کارتنی قاشق و چنگال قاچاق، پس از ۲ سال تعیین تکلیف شد.

به گزارش ندای استان،اسحاق شهبازی گفت: یکی از موارد مورد تاکید رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر به استان بوشهر، تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی بود که در این راستا پیگیری‌های موثری صورت گرفته است.

او گفت: از جمله موارد قابل توجه می‌توان به تعیین تکلیف محموله افزون بر ۳ هزار کارتن قاشق، چنگال و کارد کشف شده در سال ۱۳۹۸ اشاره کرد که این محموله در زمان کشف، افزون بر ۱۰ میلیارد ریال ارزش داشته است که تاکنون در شعب تعزیرات حکومتی مطرح بود اما منجر به صدور رای نشده بود.

بازرس کل استان بوشهر گفت: امکان فروش این کالا با وجود اشغال فضای قابل توجه در انبارها، وجود نداشت که گزارش آن در سفر استانی به اطلاع رئیس سازمان بازرسی کل کشور رسید.

شهبازی گفت: نظر به دستور موکد رئیس سازمان بازرسی، بلافاصله پس از سفر استانی، اسناد مربوط اخذ و جلسات حضوری برگزار شد و مکاتباتی با مدیرکل تعریزات استان بوشهر صورت گرفت.

او با اشاره به تعیین تکلیف پرونده یاد شده گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، حکم ضبط قطعی محموله به نفع دولت و جریمه صادر شد.