پروژه‌های تکمیل‌نشده افتتاح نمی‌شود
پروژه‌های تکمیل‌نشده افتتاح نمی‌شود

ندای استان: فرماندار بوشهر گفت: پروژه‌هایی افتتاح می‌شوند که کامل و قابل بهره برداری و افتتاح باشند و به صورتی نباشد که بعد از افتتاح پروژه کامل شود.

به گزارش ندای استان،صالح رحیمی چهارشنبه شب در نشست بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های افتتاحیه دهه فجر ۱۴۰۰ و برنامه‌ها اجرایی با حضور شهرداران و رؤسای ادارات شهرستان بوشهر اظهار داشت: دشمنان سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند، اما دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم می‌آورد و همچنین سعی می‌کنند امام را از یاد مردم ببرند، اما دهه فجر، تجسّم اراده و عظمت امام (ره) بزرگوار ما است.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه دهه‌ی فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است افزود: باید در دهه فجر برنامه‌های وحدت آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی داشته باشیم.

رحیمی ضمن اشاره به بررسی طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی دهه فجر شهرستان بوشهر گفت: پروژه‌هایی افتتاح می‌شوند که کامل و قابل بهره برداری و افتتاح باشند و به صورتی نباشد که بعد از افتتاح پروژه کامل شود.

وی خواستار هماهنگی و همراهی تمامی نهادها، دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان شد