انهدام ۸۱ میلیارد تومان کالا فاقد مجوزهای بهداشتی و مصرفی
انهدام ۸۱ میلیارد تومان کالا فاقد مجوزهای بهداشتی و مصرفی

ندای استان:محمد قاسم صادقی مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از انهدام ۱۵۵ تن کالای قاچاق و متروکه، فاقد مجوز مصرف در این استان خبر داد.

به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، محمد قاسم صادقی مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از انهدام ۱۵۵ تن کالای قاچاق و متروکه، فاقد مجوز مصرف در این استان خبر داد.

وی افزود: عمده کالاهای مذکور شامل انواع پودرهای بدنسازی، مواد خوراکی و آرایشی بهداشتی بوده که در راستای وظایف حاکمیتی، مبارزه با قاچاق کالا، حفظ سلامت جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی امحاء گردید.

مدیر اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: ارزش کالاهای انهدامی معادل ۸۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که با حضور نمایندگانی از مراجع ذیصلاح منهدم شد.

صادقی در ادامه با اشاره به بازدید ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور از اداره کل بنادر و گمرکات بوشهر و همچنین بازدید معاون سیاسی و امنیتی ایشان از انبارهای اموال تملیکی این استان عنوان کرد: با بیان توضیحات و گزارشات کامل، این دو مقام مسئول در جریان آخرین وضعیت کالاهای متروکه این استان قرار گرفتند و نسبت به افزایش همکاری‌ها در زمینه رفع موانع برای تعیین تکلیف اموال به ویژه پرونده‌های فاقد حکم اعلام آمادگی کردند.