جمع آوری قلیان از پارک ها و ساحل بوشهر
جمع آوری قلیان از پارک ها و ساحل بوشهر

ندای استان:هلال بحر گفت: انتظار داریم در راستای حفظ سلامت محیط زیست شهری و شهروندان دستگاه‌های فرهنگی مثل صدا و سیما و رسانه‌ها نیز در زمینه فرهنگ سازی مضرات دخانیات اقدامات مؤثری انجام دهند.

به گزارش ندای استان،حمیده خاتون هلال بحر صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مسائلی که امروزه سلامت افراد را به خطر می‌اندازد افزایش مصرف قلیان در جامعه است که سبب ابتلای به بیماری‌های گوناگون و آسیب به فضای سبز شهری و آلودگی محیط زیست می‌شود.

وی افزود: در همین خصوص نشستی با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، شهرداری و بهداشت شهرستان پیرامون این موضوع در کمیسیون بهداشت و سلامت شورا برگزار شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر خاطر نشان کرد: در همین راستا مقرر شد با توجه به قانون ممنوعیت دخانیات در فضاهای عمومی و به منظور حفظ محیط زیست و هوای پاک برای شهروندان، شهرداری با همکاری نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به جمع آوری عرضه قلیان در پارک‌های سطح شهر به ویژه در نوار ساحلی اقدام کنند.

هلال بحر بیان کرد: انتظار داریم در راستای حفظ سلامت محیط زیست شهری و شهروندان دستگاه‌های فرهنگی مثل صدا و سیما و رسانه‌ها نیز در زمینه فرهنگ سازی مضرات دخانیات اقدامات مؤثری انجام دهند.