شمار شهدای گمنام در بوشهر به ۱۶۴ تن رسید
شمار شهدای گمنام در بوشهر به ۱۶۴ تن رسید

ندای استان:مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: با دفن این ۴ شهید، شمار شهیدان گمنام خاکسپاری شده در این استان به ۱۶۴ شهید می‌رسد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ علیرضا غریبی در آیین تشییع پیکر ۴ شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر اظهار کرد: این استان مفتخر است که ۴ شهید گمنام و خوشنام دوران دفاع مقدس را بر دوش مردم شهیدپرور با شکوه خاصی تشییع می‌کند.

وی اضافه کرد: ۲ شهید گمنام به شیرینو در شهرستان کنگان و ۲ شهید دیگر به تنگ ارم دشتستان برای دفن انتقال داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تصریح کرد:  این شهدا هنگام شهادت بین ۱۷ تا ۳۲ سال داشتند و در عملیات‌های بدر در سال ۱۳۶۳ و کربلای ۵  در سال ۱۳۶۵ شهید شدند.

غریبی بیان کرد: چهار شهید گمنام یاد شده یک شهید آن ۲۱ ساله مربوط به عملیات بدر شرق دجله و یک شهید ۲۳ ساله مربوط به عملیات کربلای ۵ در محور شلمچه است که در تنگ‌ارم دشتستان دفن می‌شوند.

وی یادآور شد: ۲ شهید گمنام دیگر ۳۲ و ۱۷ ساله مربوط به عملیات‌های بدر شرق دجله و کربلای ۵  در محور شلمچه است که در شیرینو کنگان تشییع و دفن می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر  اضافه کرد: با دفن این ۴ شهید، شمار شهیدان گمنام خاکسپاری شده در استان بوشهر به ۱۶۴ شهید در ۶۵ نقطه این استان می‌رسد.