چهار شهید گمنام به بوشهر می‌آیند
چهار شهید گمنام به بوشهر می‌آیند

ندای استان:مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: چهار شهید گمنام دفاع مقدس که تازه تفحص شده‌اند به استان بوشهر برای خاکسپاری آورده می‌شوند.

به گزارش ندای استان،سرهنگ علیرضا غریبی در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی استقبال از شهدای گمنام گفت: ۱۲ دی چهار شهید تازه تفحص‌شده برای خاکسپاری به استان بوشهر آورده می‌شوند.

او اضافه کرد: دو شهید در شیرینو شهرستان کنگان و دو شهید در تنگ ارم شهرستان دشتستان به خاک سپرده خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: ۱۲ دی پیکر این شهیدان استقبال می‌شوند و تا ۱۵ دی تابوت پیکر آنان در چندین برنامه مذهبی ویژه‌ی شهادت حضرت زهرا(س) حضور خواهند داشت.

سرهنگ غریبی گفت: غروب ۱۵ دی مراسم وداع با پیکر این چهار شهید در حسینیه ثارالله بوشهر برگزار می‌شود و صبح ۱۶ دی نیز این چهار پیکر مطهر در بوشهر تشییع می‌شود و سپس دو شهید به شیرینوی شهرستان کنگان و دو شهید به تنگ ارم شهرستان دشتستان فرستاده می‌شوند تا هم‌زمان با شهادت حضرت زهرا(س) در این دو نقطه به خاک سپرده شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مشخصات این چهار شهید یعنی سن و عملیاتی که در آن شهید شده‌اند هنوز از مرکز به بوشهر گفته نشده که تا آخر هفته مشخص می‌شود.

غریبی یادآور شد که در ۶۵ نقطه استان بوشهر ۱۶۲ شهید گمنام به خاک سپرده شده بود که پس از شناسایی دو شهید به ۱۶۰ رسید و با این چهار شهید، شمار شهیدان گمنام خاکسپاری شده در استان بوشهر به ۱۶۴ شهید می‌رسد.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما